Hoi,
Ik wil deze zomer weer terug naar New York. (Vastgestelde datum is 28 juni t/m 12 juli) Ik ben er vorig jaar geweest en het is mij goed bevallen. Helaas was 1 week te kort en wil nu voor twee weken gaan.
Het plan is om in ieder geval te logeren in een hostel. Ik heb mijn oog laten vallen op West End Studios. ( ligging ong. 150 mtr van Central Park.)
Wat we willen gaan doen moeten we maar per dag bekijken. New York heeft te veel om op te noemen.
Even over mijzelf. Ik ben een man/jongen van 30 jaar.
Ik ben op zoek naar iemand die ook houd van,
• Sightseeing
• Theater
• Muesa
Het maakt mij niet veel uit met wie, het gaat erom dat we het zo veel mogelijk naar ons zin maken. (uiteindelijk is het reizen met twee geodkoper dan alleen)
Lijkt het jou ook leuk om 2 weken door New York te dolen.
En te doen wat de dag ons brengt?
Maakt het jou ook niet veel uit met wie je reist. Als het maar gezellig is?
Heb je er geen problemen mee om een kamer te delen?
Laat dan even een berichtje achter.
Ik ken uiteraard al een aantal dingen die je gezien moet hebben en die het bezichten zeker een tweede keer waard zijn.
Uiteraard kunnen we de dagen ook plannen.
Kostenplaatje: Reis + overnachting ± € 1100, euro (Reis ong 600 euro + Overnachting ± € 45 P.n. voor een twee persoonskamer gescheiden bedden)
Met Vriendelijke Groet,
Ruben.
Ik wil deze zomer weer terug naar New York. (Vastgestelde datum is 28 juni t/m 12 juli) Ik ben er vorig jaar geweest en het is mij goed bevallen. Helaas was 1 week te kort en wil nu voor twee weken gaan.
Het plan is om in ieder geval te logeren in een hostel. Ik heb mijn oog laten vallen op West End Studios. ( ligging ong. 150 mtr van Central Park.)
Wat we willen gaan doen moeten we maar per dag bekijken. New York heeft te veel om op te noemen.
Even over mijzelf. Ik ben een man/jongen van 30 jaar.
Ik ben op zoek naar iemand die ook houd van,
• Sightseeing
• Theater
• Muesa
Het maakt mij niet veel uit met wie, het gaat erom dat we het zo veel mogelijk naar ons zin maken. (uiteindelijk is het reizen met twee geodkoper dan alleen)
Lijkt het jou ook leuk om 2 weken door New York te dolen.
En te doen wat de dag ons brengt?
Maakt het jou ook niet veel uit met wie je reist. Als het maar gezellig is?
Heb je er geen problemen mee om een kamer te delen?
Laat dan even een berichtje achter.
Ik ken uiteraard al een aantal dingen die je gezien moet hebben en die het bezichten zeker een tweede keer waard zijn.
Uiteraard kunnen we de dagen ook plannen.
Kostenplaatje: Reis + overnachting ± € 1100, euro (Reis ong 600 euro + Overnachting ± € 45 P.n. voor een twee persoonskamer gescheiden bedden)
Met Vriendelijke Groet,
Ruben.
Laatst bewerkt: