Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

10 dagen rondreis Kroatie/Albanie

Status
Niet open voor verdere reacties.

julie snauwaert

New Member
Hallo,

Ik ben op zoek naar een reisgenoot (m/v) tussen 20 en 30 jaar (word er zelf 22 dit jaar) om naar Kroatie of Albanie te gaan of wie weet beide? met het vliegtuig en daar rond te reizen al liftend/auto huren/trein/.. Ik kampeer graag maar verblijf ook heel graag in hostels voor de sfeer en beetje comfort. Ik wandel graag in bergen, terrasjes, stad verkennen, dagje strand, ... Maar vooral genieten. Graag vertrek ik de periode tussen maandag 22 augustus tot max. Donderdag 8 september want dat weekend ga ik naar een festival. Ik heb nog een jaar in Paraguay gewoond en reis al heel mijn leven vrij veel. Dus zoek ik iemand met dezelfde passie voor reizen! Niets moet, alles kan en mag . Stuur mij gerust een mailtje en dan kijken we samen verder wel wat we plannen en kunnen hiervoor afspreken.

Julie

Laatst bewerkt:
Dag Julie! Had zelf ook plannen om in september met de auto naar Slovenië en Kroatië te rijden maar zijn door omstandigheden tijdelijk opgeborgen geweest. Mss weer een goed moment om ze vanonder het stof uit te halen dacht aan ljubljana, plitvicemeren, zadar, Rab, Krk, rovinj, vrsar, porec en portoroz en dan weer naar huis. Vrij concreet ma alles is te bespreken zou wel met de auto vanuit België willen vertrekken. Vorig jaar hetzelfde gedaan maar dan rond de streek van Split. Geef maar n seintje indien je interesse hebt ben zelf 30j en afkomstig van vl br. Groetjes!

Hallo Ken!

Jouw plan klinkt inderdaad precies zoals ik het voor ogen heb! Ik ben heel geïnteresseerd in alle plaatsen die je opgeschreven hebt (heb nog geen enkele bezocht). Met de auto gaan is voor mij ook goed, zo zijn we misschien minder afhankelijk van vervoer... . Misschien is het een goed idee om mij te mailen op Julie.Snauwaert@hotmail.com of mij op facebook toe te voegen, om concrete plannen te maken en ook qua datum natuurlijk! Zouden er van jou dan nog vrienden meegaan ? En kamperen of hostels? Jij weet er waarschijnlijk meer van dan ikzelf omdat je al de streek van Split in Kroatië hebt bezocht . Grts Julie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...