Hallo iedereen,
Mijn naam is Gert en ik ben van plan om volgende maand naar IJsland te gaan van 1 tot en met 11 oktober. Ik ga alleen, maar er kan uiteraard iemand nog mee die de natuurpracht van dit land kan waarderen.
Ik ben 36 jaar en werk in de IT-sector als project manager. Om de stress te ontvluchten ga ik graag op vakantie en zo ben ik dit jaar naar New York, Andalusië en Rome geweest. Ik ben geen zonneklopper en zoek een beetje variëteit in m'n reizen: natuur, cultuur, bezienswaardigheden, optredens, ... In IJsland hoop ik vooral te kunnen genieten van de natuur en diverse landschappen.
De route heb ik voorlopig uitgestippeld, maar staat nog niet helemaal vast. Ik ga tegen de wijzers van de klok in de ring van IJsland volgen. Eerst de Golden Circle, dan de gletsjer Jökullsarlón, daarna richting Mývatn en Akureyri om vervolgens het schiereiland Snaefellsnes rond te rijden. Daarna verblijf ik nog twee dagen in Reykjavik om de stad zelf te verkennen of om een daguitstap te doen naar het nationaal park van Thingvellir.
De vlucht en huurwagen moet ik nog boeken, maar dat ga ik eerstdaags vastleggen.
Spreekt deze trip je aan, mag je vanzelfsprekend een berichtje sturen.
Groetjes,
Gert