12 dagen reis Curaçao & Aruba (16/3-27/3) OF enkel één van beiden

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Jonah, 5 jan 2019.

Tags:
  1. Jonah

Jonah New Member

Hey!

Ik zou gaan naar Curacao en Aruba gaan in maart. Op basis van mijn beschikbaarheden heb ik al een reisplanning samengesteld. Het zou als volgt verlopen:

16/3 Amsterdam –> Curacao
    17/3 Curacao
    18/3 Curacao
    19/3 Curacao
    20/3 Curacao
    21/3 Curacao
    22/3 Curacao –> Aruba
    23/3 Aruba
    24/3 Aruba
    25/3 Aruba
    26/3 Aruba
    27/3 Aruba –> Amsterdam (nachtvlucht, aankomst volgende ochtend)
    28/3 Aankomst Amsterdam

12 dagen, 11 nachten (6 nachten Curacao / 5 nachten Aruba).

Vluchten met KLM.
    Prijs momenteel H/T (incl. 23kg ruimbagage & stoelkeuze) is +/- 720 euro.
    Vlucht Curacao - Aruba is +/- 120 euro.

Op beide eilanden kunnen we dan een huisje / airbnb huren. Nog te bekijken in samenspraak.
    Telkens een auto huren lijkt me ook wel handig, om de eilanden te ontdekken.

Dit is nu een voorstel voor de combinatie van beide eilanden en alles zelf geregeld.
    Andere optie is om enkel Aruba of Curacao te doen en met een reisagentschap te gaan (alles geregeld, vluchten en hotel).
    Reisduur kan dan korter, bijvoorbeeld 10 dagen. Periode blijft wel dezelfde.
    Ik kan pas vertrekken op 16/3 en op 28/3 moet ik weer in het land zijn.

Ik word binnenkort 29j, uit omgeving Antwerpen/Waasland, werkzaam als freelancer tv/video producer. Hou van uitstapjes, wat cultuur opsnuiven, mooie natuur, etc...
    M/V is niet van belang. Graag iemand rond mijn leeftijd, tussen 20-35 jaar.

Shoot!

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie