R Rooslife Member 6 jul 2023 #1 Ik zou graag een cruise willen maken met een reisgenoot . Leeftijd tussen de 38 en 50 jaar geen man. Ik ben zelf een vrouw van 46. Niet omdat het moet maar omdat het kan mentaliteit. Gezelligheid staat voorop.
Ik zou graag een cruise willen maken met een reisgenoot . Leeftijd tussen de 38 en 50 jaar geen man. Ik ben zelf een vrouw van 46. Niet omdat het moet maar omdat het kan mentaliteit. Gezelligheid staat voorop.
E Erna Member 5 aug 2023 #2 Hallo ! Zelf ook 46 en fan van cruises . Had je al iets in gedachten? Of nog reacties gehad? Groetjes!
Hallo ! Zelf ook 46 en fan van cruises . Had je al iets in gedachten? Of nog reacties gehad? Groetjes!
E Erna Member 6 aug 2023 #4 Heb wel een aantal ideeën voor groepsreizen of cruises . Heb je plannen voor 2023 of 2024? Nog andere reacties gehad?
Heb wel een aantal ideeën voor groepsreizen of cruises . Heb je plannen voor 2023 of 2024? Nog andere reacties gehad?
B Belleke New Member 17 feb 2024 #5 Hallo Ik ben 74 jaar maar zo ook graag op reis gaan cruise ook geen probleem laat iets weten grtj Dianne
Hallo Ik ben 74 jaar maar zo ook graag op reis gaan cruise ook geen probleem laat iets weten grtj Dianne