2-3 weken backpacken in VS

Status
Niet open voor verdere reacties.

Debbyy

New Member
Hallotjes !

Ik ben op zoek naar een toffe vrouw of man om tijdens de zomermaanden te gaan backpacken in de VS.

Het "plan" bestaat uit de volgende kernwoorden:
- low budget
- greyhound
- hostels
- couchsurfing
- carpe diem
& veel fun !

Zelf ben ik 22 jaar, werkende in de hotelsector en heb ik een passie voor reizen maar ontbreekt de ideale reispartner mij nog. Ik zoek iemand die flexibel en open minded is. Ik houd ervan om in hostels te verblijven en hier nieuwe mensen te leren kennen. Qua reisdata ben ik zeer flexibel en kan ik vrijwel altijd vakantie nemen.

Hopelijk tot binnenkort !

Debby

Hi Debby

"Greyhoud" heeft een zeer slechte reputatie en z'n stopplaatsen idem dito; het is echt afgeraden voor jonge mooie vrouwen ; hun stopplaatsen zijn wat afgelegen van de veilige plaatsen in een stad, bv. Zoek eerder "Megabus", het is nieuw.

Sorry als ik mijn neus steek waar ik niet gevraagd wordt...

Groetjes
Gecko:smile:

Laatst bewerkt:
Hi Debby

"Greyhoud" heeft een zeer slechte reputatie en z'n stopplaatsen idem dito; het is echt afgeraden voor jonge mooie vrouwen ; hun stopplaatsen zijn wat afgelegen van de veilige plaatsen in een stad, bv. Zoek eerder "Megabus", het is nieuw.

Sorry als ik mijn neus steek waar ik niet gevraagd wordt...

Groetjes
Gecko:smile:

Oh merci voor de tip ! Ik had aan iemand gevraagd die in Boston woont of het te doen zou zijn, hij zei dat hij er zelf nog nooit mee gereisd had maar dat het ok zou zijn. Moet ik es uitvissen dan :)

Debby

Hi Debby

Weet je hoe het komt dat hij het niet weet ?! Omdat de allerlaagste delen van de Amerikaanse maatschappij rijden ermee : gedrogeerde wezens, de allerarmste mensen, pas vrij gelaten gevangenen en natuurlijk iedereen zit een Europese mooie meisje zitten ; even beroven, misschien gaan ze nog verder en je vakantie is om zeep !
Daarom is "Greyhound" zo goedkoop, het is voor zulke mensen bedoeld.

A.j.b., voor je eigen veiligheid, niet doen !

Groetjes:smile:
Gecko

Laatst bewerkt:
Hi Debby

De "Megabus" is even budgetvriendelijk, maar minstens 1 klas hoger; ze hebben nieuwe bussen en als je vroeg met de boeking bent, gaat je niet geloven hoe goedkoop en comfortabel gaat je reizen !

Een kennis van mij was vroeg met de boeking en ze is voor 30 euro retour van Brussel naar Wales en terug gegaan, tussen Kerstmis en Nieuwjaar - hoogseizoen voor alles en iedereen !

De maatschappij rijdt alleen in U.K., U.S.A. en Canada.

Site : http://www.megabus.com/

Gecko

Hi Debby

De "Megabus" is even budgetvriendelijk, maar minstens 1 klas hoger; ze hebben nieuwe bussen en als je vroeg met de boeking bent, gaat je niet geloven hoe goedkoop en comfortabel gaat je reizen !

Een kennis van mij was vroeg met de boeking en ze is voor 30 euro retour van Brussel naar Wales en terug gegaan, tussen Kerstmis en Nieuwjaar - hoogseizoen voor alles en iedereen !

De maatschappij rijdt alleen in U.K., U.S.A. en Canada.

Site : http://www.megabus.com/

Gecko

Hey !

Ik heb de site eens tegoei bekeken en de prijs is +/- hetzelfde als Greyhound, dus misschien inderdaad wel een goed alternatief dan. Bedankt voor de tip.

Debby

hello ,

al iemand gevonden als reisgenoot.
Spreekt me wel aan. Nu zou ik zelf graag een iets langere periode gaan( +/- 3 m).
normaal periode april mei juni maar het is mss wel leuk om even een stukje met 2 te doen?

groetjes
lisa

ps mss nog wat korte info over mezelf
ik ben 24j en van kortrijk.

Hey !

Ik heb de site eens tegoei bekeken en de prijs is +/- hetzelfde als Greyhound, dus misschien inderdaad wel een goed alternatief dan. Bedankt voor de tip.

Debby

Hi Debby

Ik wou het allang "zeggen" maar ( gewoonlijk ) bemoei ik me niet mee als ik niet erom gevraagd ben, maar dit moet echt van mijn hart af : "backpackers"cultuur in USA bestaat niet.

Gecko

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan