Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

2 oproepen, waarvan één dringend: rubberboot expedititie tussen de Griekse eilanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

filip2block

Active Member
2 oproepen

1. Rubberboot expeditie tussen de Griekse eilanden: http://picasaweb.google.pl/Silence.PL/GreeceSeaAdventure#

• periode: 25 juli - 3 augustus (mogelijk aansluitend, op eigen houtje, nog 10 dagen Griekenland, Roemenië of Turkije)
  • kostprijs : €395 + kostprijs van de vliegtickets (vandaar dat het leuk zou zijn om die vakantie nog wat uit te breiden)
  • idee: met een klein groepje van vier mensen. We zijn al met twee (26v, 30m) die elkaar gevonden hebben op dit forum. Nog twee te gaan dus!
  • deadline: beslissen moet voor dinsdagavond !
  • Interesse ? Laat snel iets weten via een persoonlijk berichtje of als reply (niet op m'n profiel of zo)
  • Moest dit niet doorgaan omdat we geen twee mensen vinden, gaan we voor twee à drie met de auto naar Portugal. We nemen alvast twee fietsen mee achterop. Een andere auto met fietsenrek of fietsen huren ter plaatse zijn twee opties om mee ge gaan !
2. Roadtrip Oost Europa (of iets anders)
  • Wanneer : 1/7 - 24/7 (of daar ergens tussen)
  • Idee : ik (m,30) heb op het forum toch al wat mensen gezien die fan zijn van liften en avontuurlijk reizen. Zelf ben ik vorig jaar met een liftwedstrijd van Potsdam (bij Berlijn) naar België gekomen op twee dagen. Wat zeg je ervan: met de tent, openbaar vervoer/liften en een lonely planet naar waar het toeval ons leidt ? Steden, mensen en natuur, here we come !

Dringend

Beste,

Zou u mij op dit moment kunnen opbellen op 02/254 07 00 en vragen naar Charlotte.

Ik werk namelijk als redactrice aan het nieuwe tv-programma ' De Stip'.

en zouden mogelijkerwijs graag een reportage met je plannen.

met vriendelijke groeten,

Charlotte Therssen

www.tvmediagroup.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...