Hey allemaal,
ik zou hopeloos graag deze zomer naar Zuid-Afrika willen gaan, mijn gewoonlijke reispartner (ook vrouw) wil deze reis niet alleen doen met 2 vrouwen. Zij vind dit té gevaarlijk.
We konden het op een akkoord gooien ALS we 2 mannen/vrienden vinden die mee willen. Waarom 2 vrienden, neen NIET en zeker NIET om te daten, maar om toch af en toe gesplitst te kunnen worden om absoluut gene wrijvingen in de groep tegen te komen.
Hoe we het zien:
BUDGET: vliegticket, auto huren en hostels.
WAT TE DOEN: samen reizen met elk zijn eigen mening en respect voor elkaar! Elk ziet wat hij/zij wil zien (vandaar het "splits-gedeelte" ;-) Wij weten 100% zeker dat er tussen ons op dat vlak geen problemen zullen zijn )
Wij willen zoveel mogelijk meepikken van alles, en niet altijd té toeristisch!!
WANNEER: wij zouden al begin juli vertrekken om 1.5 week tot 2 weken bij mijn familie in Stellenbosch te verblijven. Van daar uit, gaan wij al allerlei uitstapjes doen met mijn familie welliswaar, daarna zouden we willen doortrekken naar Johannesburg om van daar uit naar huis te vertrekken :-( rond 4 augustus
Nog vragen, SHOOOOOOOOOT...
Ik kreeg nog enkel deze week om iemand te vinden, anders valt dit volledige plan in het water :-( :-(
Wij zij dus 2 meisjes/vrouwen 27 jaar uit Gent en willen dus toffe sociale en makkelijke mannen mee in omgang die ons leeftijd hebben ongeveer (27-35jaar) En héél belangrijk, zoals reeds gezegd, zonder bijbedoelingen!! Geen miserie op zo'n mooi reis ;-)
Stuur gerust een fotootje of andere door naar
celineblauwers@hotmail.com
ALLEEN ECHT GEÎNTERESSEERDEN hé
xxxx