2 weken Schotland Eind April/begin Mei 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

fataldigital

New Member
Hallo iedereen!
Ik ben Viky, 19 jaar, woon in Dendermonde (België) en zou graag 2 weken naar Schotland willen gaan volgend jaar.
In mijn dagelijks leven werk ik voorlopig als administratief assistente en midden April zou mijn eerste werkjaartje erop zitten.
smile.gif

Uiteraard kan ik dan wel eens een vakantie gebruiken!
Mijn hobby's zijn eens weggaan met een vriendin, airshows bezoeken, een daguitstapje plannen,...
Ik hou wel eens van een wandeling of een fietstocht maar niets te extreem of té vermoeiend.

De reden waarom ik een reisgenoot zoek via deze weg is omdat al mijn vrienden nu aan de hogeschool zitten en dus in die periode onmogelijk tijd kunnen vrij maken! En alleen reizen zie ik toch niet erg zitten...

Ik heb nog geen ervaring met zelf reizen plannen maar heb wel al wat info aangevraagd en opgezocht. Een groepsreis zou leuk zijn maar met twee of drie moet ook wel inorde komen
smile.gif
.
Dingen die ik toch wel zou willen bezoeken:
-Fort William-Mallaig (stoomtrein, Harry Potter,...)
-Oban (een dierencruise)
-Edinburgh & Glasgow
-Urquhart Castle
-Loch Ness
Dit komt eigenlijk zowat overeen met het reisplan op deze site:
http://international.visitscotland....planners/skyeendewestelijkehighlands/1149107/

En derest zien we dan wel. Zowel natuur als cultuur vind ik wel belangrijk om te ontdekken als dit maar op een ontspannende en rustige manier kan gebeuren. No stress
hihi.gif
.
Voor het verblijf kunnen we ook nog zoeken naar leuke adresjes van b&bs, jeugdherbergen,... (niet te dure dingen)
De leeftijd van de persoon/personen die ik zoek 20-26 jaar.
Wie dit wel interessant lijkt kan altijd hier een berichtje achterlaten!

Of als er andere suggesties zijn om iets in Schotland te gaan doen mag je ook wel laten weten :)

Groetjes,
Viky

Laatst bewerkt:
Hey Viky,

Ik heb altijd al eens naar Schotland willen gaan, maar uit mijn vriendeking zijn ze niet zo snel te vinden voor Schotland, wat ik wel jammer vind want Schotland is zo'n prachtig land. Ikzelf ben 19 jaar afkomstig uit België.
Ik hoor het wel.

Groetjes.

schotland

hoi heb je proberen email te sturen en n privébericht hier op dit forum , maar k heb er geen bevestiging van gekregen

heb je een van de twee gehad?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan