2 weken zweden / noorwegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frederik89

Member
Hallo allemaal ,

Even mezelf voorstellen , ik ben frederik 26 jaar avontuurlijk aan gelegd , bon das genoeg xD
01/07 vertrek ik met de wagen naar zweden richting " ED" canodal waar ik een weekje met de kano ga proberen overeind te blijven ( en wildkamperen ) , na deze week gaan we vooral een roadtrip doen door zweden en terug komen over noorwegen , waar we uiteraard de hotspots van de open natuur gaan bezichtigen en van genieten , en dan ook wat cultuur opdoen in een paar mooie steden gelijk goteberg / stockholm enz...
Momenteel zijn we met 2 personen , maar ik kan met gemak 2 andere personen op de achter zetel mee smokkelen : )

Verdere info over budget : diesel prijs neem ik volledig op mij , eten /drinken nemen we al een deel mee uit belgie voor de eerste 3 dagen daarna word er met de kano gevaren tot bepaalde punten waar we een kleine hike moeten doen naar een nabij gelegen dorpje , voedsel prijzen verschillen naargelang wat je wil eten uiteraard ( je kan ook vissen als je wil ^^ ) maar een 100 euro zakgeld voor voedsel mag je toch zeker voorzien. drinken kan je doen rechtstreeks uit naar bij gelegen riviertjes ( zuiver water ) , we nemen uiteraard thee zakjes enzo mee als je wat smaak wilt .
Kano verhuur = 133 euro voor een 2 persoons kano - 150 voor 3 , kayaks zijn goedkoper ( wij nemen gewoon een kano omdat we al ons gerief gelijk tent enzo hier in mee moeten nemen) .
Het zal geen superdure reis worden omdat er vooral word wildgekampeerd , hoewel we misschien wel na dit weekje een weekendje willen relaxe voor we er weer op uit trekken( valt nog te zien ) bv in een goedkoop hotelletje in goteburg en dan kunnen we er een dagje liseberg van maken bv .

Het is nogal last minute omdat we vertrekken binnen 2 weken maar meer ziel meer vreugd zegt men.
We vertrekken 01/07 en de 17de moeten we terug in belgie toekomen :)
Wie dit graag wilt doen laat maar iets weten en ik contacteer je asap.

Voor de gene die er hun iets mee willen voorstellen , ik heb een video gevonden van een paar mannen die de exacte zelfde route doen :

mooie tocht :-)
maar ik zou wel uitkijken als je een kano voor 3 overweegt. k'ga al een paar jaar mee als begeleiding bij zo een tochten en dan heb je geen plaats voor je grief weg te leggen.
als je dat wil doen kan iedereen een dag rugzak mee nemen anders kom je in de problemen.
als je met 3 bent raad ik aan om een kano per 2 te nemen en een kayak voor 1 persoon.

groetjes

mooie tocht :)
maar ik zou wel uitkijken als je een kano voor 3 overweegt. k'ga al een paar jaar mee als begeleiding bij zo een tochten en dan heb je geen plaats voor je grief weg te leggen.
als je dat wil doen kan iedereen een dag rugzak mee nemen anders kom je in de problemen.
als je met 3 bent raad ik aan om een kano per 2 te nemen en een kayak voor 1 persoon.

groetjes
Ja hier heb ik ook al over nagedacht , en ik ga het deze week eens navragen bij de verhuurder , merci voor de tip!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan