Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

2010 : indonesie, maleisie, filipijnen, borneo, papua new guinea,..

Status
Niet open voor verdere reacties.

spies!

Member
Hallo

Het is misschien nog vroeg maar ben op zoek naar een reisgenoot (m of v) die mee indonesie en omringende eilanden wil gaan verkennen. Ik zou dit in 2010 willen doen en dat voor een 3tal maanden ( mei-juni-july). Mijn interesses gaan vooral uit naar de fauna en de flora en in mindere mate cultuur. Ik zou het liefst low-budget reizen, maar in zuid oost azie zal dit geen probleem zijn. Heb nog geen ervaring met backpacking buiten europa, maar ben zeer avontuurlijk ingesteld.
Zegt jou dit wat, aarzel dan niet en laat me iets weten!

landen die ik wil zien: filipijnen, indonesie, borneo, palawan, papua new guinea,...
interesse: fauna & flora, duiken, trekking,...

grtz kevin (20m)

hy

Yu

Ik ben Toon van limburg belgië en ben al lang op kijk naar een reisgenoot . De landen die je opnoemt liggen ook volledig in mijn smaak. Ik was normaal van plan een wereldreis te maken maar het lijkt me enigsinds beter alles appart te nemen . werelddeel per wereldeel . Alleen weet niet of jij het nadelig vind maar ik ben nog maar 16 jaar . Het is daarom dat ik op dit topic kijk omdat het pas over 2 jaar is . En als ik goed kan rekenen ben ik dan juist afgestudeert voor men middelbaar. Ik heb ook veel iteresse in fauna en flora en ook iets minder in cultuur maar dat gaat daar natuurlijk heel anders zijn dus gaat dat er ook wel bij horen . Heb ook nog niet veel ervaring vanwege men leeftijd . Low - budget spreekt me ook zeer aan omdat ik niet ganse dage op men luie kont kan zitte Wink

laat iets weten :
0497/216929
handiger is natuurlijk msn : toontje123@hotmail.com

groetjes Toon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...