Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

23/7 - 8/8 : Fietsen, (een beetje) cultuur en natuur in Portugal

Status
Niet open voor verdere reacties.

filip2block

Active Member
Ey forumgangers,

vanavond hebben we - twee (m30, v26) enthousiaste forumgangers - een reisje Portugal gepland. De vakantie gaat dus zeker door, maar er mag altijd nog volk bij !

Wat hebben we al concreet
- we zouden graag vrijdag 23/7 in de loop van de namiddag in Charleroi vertrekken richting Porto, 8/8 zouden we daar 's avonds landen na een vlucht vanuit Faro (incl taxen en bagage zou dit neerkomen op 'n €230 de man)
- de eerste dag komen we aan in Porto en daar zouden we gaan couchsurfen, dag daarna is't een daggetje Porto + kijken hoe we verder geraken de komende dagen
- twee dagen in de bergen : bergwandeling ? nog niet concreet maar moesten ze daar berghutten hebben...
- richting zuiden via Coimbra
- door naar Lissabon om daar een volledige dag te verblijven (twee overnachtingen met couchsurfing of 'n jeugdherberg)
- vanuit Lissabon via het binnenland met de fiets naar Faro (7 dagen fietsen voor 'n kleine 400km, geen zware bergen: met de tent op de fiets, fietsverhuur inclusief fietszakken kan vanuit België geregeld worden voor zo'n €130 incl. de fietszakken)
- afsluiten aan de zee in Faro

moest je interesse hebben in dit behoorlijk concrete plan, laat je het maar weten. uiteraard kan er altijd nog iets aan geschaafd worden, maar dit is toch zeker het uitgangspunt.

Dit lijkt me wel wat. Ik heb zelf al een reisje in Portugal gepland voor een werkkamp van 12juli tot 26 juli. Dat is dus ongeveer die periode dat jullie aankomen in Porto. Ikzelf heb 5 maanden in Porto gestudeerd en heb dus een beetje ervaring in Porto en omstreken. Ik heb zelf een terugvlucht geboekt voor 28 juli, maar met Ryanair kan het niet echt kwaad als het niet door zou gaan. Ik ben geïnteresseerd om aan te sluiten als jullie van Porto verder trekken. Jullie plan lijkt me alleszins goed doordacht en avontuurlijk!

Aja: Dit is de eerste keer dat ik dit forum gebruik. Maar ik merk dat jij een meer ervaren gebruiker bent, dus ik hoop dat je dit leest en er een reactie op mijn post komt. Jij kan altijd op mijn mail iets sturen: trulove@aol.be.

volzet...

Beste forumgangers,
ons concept heeft 'n beetje te veel interesse en we kunnen (gezien de manier van reizen) eigenlijk geen ander volk meenemen. Dus veel succes met je zoektocht en misschien tot een volgend zomerplan.

grtz

filip

is dit aanbod nog geldig?kan ik nog mee?

Hey,

Gaat dit plan nog steeds door? Indien wel, ben ik geïnteresseerd om mee te gaan. De periode is voor mij geschikt en jullie plan spreekt me heel erg aan, ik heb ook al wat fietsvakanties gedaan en stappen in de bergen ook.
Ik had jullie graag ontmoet en dan is er hopelijk nog een plek op hetzelfde vliegtuig of dezelfde dag. ik ben 33 jaar en woon in Leuven.

Gwendoline

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...