23d USA van Oost nr West

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

mijn idee is juist hetzelfde!
Ik zocht ook al lang naar een reisgenoot voor een reis van oost naar west met een organisatie :)

Ideaal dus!
En mijn probleem was ook de eenpersoonstoeslag.
Voor welke periode zou het zijn?
Zelf word ik voor de zomer 18, maar gedraag mij volwassen en ben flexibel
Als dat geen bezwaar is?

Laat maar iets weten als je interesse hebt.

Hey,

Ik ben helemaal weg van de USA!
Ik heb ongeveer 2 jaar geleden een rondreis gedaan over de westkust.
Nu zou ik graag de oostkust doen (New York enzo + Florida). Maar iemand vinden die mee kan is niet zo evident.
Spreekt jullie dit ook aan? Laat dan maar iets weten!

Ik ben 26 jaar (uit de kempen).

Groetjes

Ik ben ook al een tijdje aan't uitkijken naar zo'n groepsreis maar dan via Gap Adventures. Het enige wat me inderdaad afschrikt, is dat je totaal niet weet wie er nog meegaat. En alleen is maar alleen hė. Nu dacht ik aan Chicago - Chicago. Dan bezoek je o.a Nashville, memphis,...

Maakt me eigenlijk niet uit... Als het maar Amerika is.

New York is super :) Zeker doen. Ik wil zeker nog eens terug

Ikzelf ben er 36 en heb de afgelopen jaren telkens een 3-weekse reis gemaakt (Thailand/Laos, Zuid-Afrika, Senegal, Marokko, Mexico/Guatemala/Belize). Sommige reizen waren groepsreizen (Joker en Drifters), anderen waren zelf georganiseerd (met 1 of 2 vrienden).
Het ging telkens wel om rondreizen.

Voor dit jaar zijn er nog geen concrete plannen, maar de VS staat al langer op mijn verlanglijstje. Eind maart trek ik al zes dagen naar NY, maar ik zou graag later op het jaar nog een 3-weekse reis doen. En dan zijn de States zeker een optie.
Persoonlijk heb ik volgende voorkeuren (voor de VS), maar daar valt uiteraard perfect over te babbelen:
- zelf organiseren, dus geen groepsreizen. Dat is perfect realiseerbaar voor de VS, veel goedkoper en ook flexibeler.
- 3 weken
- liefst niet in de zomervakantie (ligt altijd moeilijker op het werk hier)
- mijn voorkeur gaat dan uit naar het zuidwesten van de VS. Maar ik sta open voor andere regio's en staten, dat leidt geen twijfel.

Hierboven hebben een aantal mensen al wat zaken aangegeven. Zijn er ondertussen al concrete plannen ontstaan? :-) Anders hoor ik het graag om te bekijken wat nog mogelijk is :-)

usa

Ik ga dit jaar ook naar de USA ,maar liever niet met een organisatie,liever een klein groepje en er zelf op uit trekken in de maand september.
Mocht je dit ook opteren of overpeinzen hoor ik het graag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan