Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

27 Juli - 3 augustus Zeiltrip

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ozone

New Member
Hallo iedereen,

Zoek je nog een super reisje? Ik zoek nog reizigers/bemanning voor een zeiltrip in het Zuiden Frankrijk. Ikzelf zou vertrekken op 27 Juli voor een weekje of twee, vanuit de haven van Toulon (Marseille) om zo de kust af te varen naar het eiland Porquerolles of Calanque de Marseille met een zeiljacht!
Vorig jaar heb ik in de regio gevaren en vond deze prachtig! Verlaten baaien, autovrij eiland, gezellige haventjes, de natuur,... Daarom wil ik er terug naartoe. Een boot huren kost geld (ongeveer 1800 euro per week, zie link onderaan), daarom zoek ik nog mensen die graag een mix hebben van zon, avontuur, water, wind, ... en die mee willen gaan! Vorig jaar met dolfijnen gevaren... Je kan er met zes in, dus 300 voor één week slapen en verplaatsing valt goed mee. Je komt ermee op plaatsen/baaien waar anderen niet kunnen komen. Ikzelf ben schipper met alle nodige certificaten.

Je moet maar zoeken op sfeerbeelden in google images, zelf kan ik je op vraag foto's van vorig jaar geven van de vorige zeilreis.
http://www.frequence-sud.fr/img/grandair/calanques/15.jpg

Laat maar weten!

Groetjes,

Stefaan

ps: link bootverhuurder:
http://www.quovadis.pro/fr/location-quo-vadis-oceanis-31-liryna_12.html

Heyy,
zoeken jullie nog mensen om mee te gaan? Het ziet er een supermooie reis uit, ik heb absoluut geen zeilervaring, maar t lijkt mij wel een heel leuke manier om die streek te verkennen.

groetjes
Julie

Hallo,

we zijn momenteel met vijf, 3 meisjes (leeftijd 25-26) en 2 jongens (28-29). We hadden nog graag personen erbij want is leuker.
Je hoeft absoluut geen zeilervaring te hebben, gewoon houden van de zee en de natuur is genoeg.
Contacteer me maar via mail voor concreet af te spreken, stefaan_pauwels@hotmail.com

greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...