Hoi meiden! Ik (Lieke, 22 jaar) zou heel graag Thailand gaan verkennen, maar helemaal in mijn eentje gaat me net een stapje te ver. Ik heb al een globaal idee van welke plaatsen ik zou willen bezoeken, maar samen plannen is natuurlijk het leukst. 2-4 reisgenootjes lijkt me ideaal. Qua vakantietype ben ik een mix: Ik hou van avontuur, relaxen, uitgaan, cultuur (inclusief eten!) en natuur. Dit combineer ik dan ook heel graag in deze reis. Qua slapen lijken hippe hostels me heel gezellig, maar af en toe een normale hotel kamer en misschien zelfs een wat luxer resort richting het einde van de reis vind ik ook helemaal lekker
Lijkt het je leuk om kennis te maken en kijken of we eventueel matchen? Stuur gerust een berichtje! Dit kan ook via mijn insta (gebruikersnaam: liekeps)
Hoi Lieke,ik denk dat je te laat bent om mee te gaan,wel jammer he.
Had die reis wel ook graag gedaan met iemand.mss wil jij of iemand een weekend weg met mij?
Hoi Lieke, ik ben Meral 21 jaar. Het lijkt mij ook leuk om te reizen door Thailand. En nog voor veel meer landen. Ik hou ook van de afwisseling van relaxen en actief bezig zijn en wil veel van een land zien. Ben je nog opzoek naar een reis genoot?