Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

3 à 4 weken Tanzania

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ingee
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ingee

New Member
Iemand zin om mee te trekken naar Tanzania? deze zomer, ergens in juli of augustus , maximum tot midden september wil ik Oost-Afrika ontdekken. Er is zoveel dat ik wil zien (Mt Kilimanjaro, Mt Miru, Kolo-Kondoa, de vele nationale parken, zanzibar eventueel, .. ) maar een reisroute kunnen we samen uitstippelen Ik heb een vriend die momenteel werkt in Dar Es Salaam dus daar kunnen we eventueel ook even logeren. Ik zou graag een aantal weken vrijwilligerswerk doen maar dat kan ik ook doen na het rondtrekken als jij al terug naar België bent misschien, tenzij je dat ook zou zien zitten natuurlijk.
Geef me een seintje!
Groetjes, Inge
22 jaar, regio Gent

Hi Ingee!

Ik zit zelf sinds een drietal maanden in Afrika, omdat ik stage loop bij een organisatie die vrijwilligerswerk organiseert. Ikzelf ben hun "journalist", wat dus betekent dat ik al de lokale projecten bezoek, uittest en artikels over schrijf.
Ik keer binnen een paar weken terug naar Belgie, en kan jammer genoeg niet me je mee op reis (het budget is op....) Maar ik kan je wel een aantal tips geven voor je vrijwilligerswerk.

Khaya Volunteers Project, mijn stagebedrijf heeft namelijk een tweetal projecten in Tanzania, dit is de link ernaar: [DLMURL]http://www.khayavolunteer.com/volunteer/tanzania.html[/DLMURL]
Het gaat om een community project en een weeshuis. Ook al kies je uiteindelijk niet voor Khaya, het is zeker de moeite om er eens te gaan kijken, dan heb je een idee van wat dit soort werk inhoudt, de prijs die eraan hangt, enzovoort. (Het is een kleine Nederlandse organisatie, gebaseerd in Zuid-Afrika by the way)

Groetjes en veel succes met je reis!

Isabelle

Laatst bewerkt door een moderator:
Me again

Ik was nog vergeten zeggen dat je ook op Khaya beroep mag doen om je de rest van je reis te regelen. Er zijn verschillende rondreizen over heel Afrika mogelijk, dankzij samenwerkingen met lokale reisbureau's kan je ze met korting boeken.
[DLMURL]http://www.khayavolunteer.com/adventure.html[/DLMURL]

--> Misschien geeft het je wat inspiratie over wat je allemaal kan doen op je reis!

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...