3 dagen/2 nachten bivak ardennen ergens tussen 1 en 11 oktober

Status
Niet open voor verdere reacties.

crusnik

New Member
Tussen 1 en 11 oktober heb ik verlof en had ik graag een paar dagen de ardennen ingetrokken. De route die ik in gedachten had noemt "tussen lesse en lomme", de lengte van deze route is ongeveer 78km, grotendeels onverharde boswegen, dit zou ongeveer 3 dagen zijn met 2 overnachtingen op bivakzones. Ik zou met de trein vertrekken vanuit Gent.

Hiervoor had ik toch graag 1 of 2 mensen mee, deels voor het gezelschap, deels uit veiligheidsoverwegingen.
Ikzelf ben 34, dus ik had wel graag mensen tussen de 25 en de 40 jaar oud, mannelijk of vrouwelijk maakt totaal niet uit, het belangrijkste is goed gezelschap.

Het meeste materiaal heb ik wel dubbel, dus moest je zin hebben, maar je beschikt niet over een tent/slaapzak kan je deze wel een aantal dagen lenen van me (kleine bivaktent, net goed voor 1 persoon).

Heb je wel zin in een paar dagen rust en natuur, laat me dan zeker iets weten via deze post, dan kunnen we eventueel verder kennismaken en de uitstap plannen.

Mvg.
Sven

tussen lesse en lomme lukt niet door het jachtseizoen, op zoek naar een andere locatie met vergelijkbare afstand/omgeving

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan