Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

+/- 3 maanden Zuid-Oost Azië vanaf feb/maart!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Laura91

New Member
Hoi allemaal!

Ik ben Laura (25 jaar) en ben op zoek naar een (vrouwelijk) reisgenootje! Ik wil in februari/maart vertrekken voor ongeveer 3 tot 4 maanden Zuid Oost Azië, en vind het veel gezelliger (en veiliger) om met iemand samen op pad te gaan. De landen die ik graag wil zien zijn Vietnam, Cambodja en Maleisië. Ik ben nog nooit die kant op geweest en sta zeker open voor suggesties! Nog kort over mezelf: ik ben een spontane meid en hou van een beetje avontuur. Op de reis wil ik graag veel cultuur snuiven (en proeven), maar ook een jungle trekking oid lijkt me heel erg leuk. Ik hou van gezelligheid en af en toe een drankje, maar ik hoef niet elke week op stap.

Spreekt dit je aan? Laat dan een berichtje achter, en wie weet zijn we over een half jaar in Azië!

Groetjes, Laura

Bijlagen

• PHOTO_20150530_112524.webp
    232 KB · Weergaven: 5
Hey Laura!

Ikzelf ben ook van plan vanaf februari even weg te gaan. Helaas kan ik niet al te lang weg, ik spreek dus over een week of drie. Ikzelf had een mooie trip gezien naar Vietnam en Maleisië die best cheap was. Dus als je al naar die kanten wil vertrekken samen, laat me dan maar iets weten .
Aja en als je wat dingen over me wil weten, shoot !

Groetjes,
Valerie

Hi Valerie,

Ik heb geprobeerd om op deze pagina een conversatie te starten, maar dat lijkt niet te lukken
Kun jij het eens proberen?

Groetjes, Laura

Hey Laura,

Nog op zoek naar een reisgenootje? Ik zou vanaf mei naar Zuid Oost Azie willen trekken en wat gezelschap lijkt me wel fijn.
Laat maar weten als je nog gezelschap zoekt

Groetjes
Sofie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...