Booking.com

3 weken Azië begin 2020

eds1982

New Member
Hoi allemaal

Ik ben Ewald, 37 jaar, woon in Gent, en ik ben van plan om begin 2020 voor een drietal weken naar Zuidoost-Azië te trekken. Ik zou dit graag met één of meerdere reisgenoten doen, eventueel slechts voor een deel van de reis.
Laos, Myanmar, Maleisië… ik ben er nog niet uit. Vietnam, Thailand, Indonesië,… kunnen op zich ook, maar daar ben ik al geweest en ik ga wel niet exact hetzelfde te doen. Van Cambodja heb ik naar mijn gevoel gezien wat ik wou zien.

Ik kan me (voor 3-4 weken) vrijmaken vanaf begin januari tot ergens half april.

Ik heb al redelijk wat gereisd (groepsreis, met vrienden, alleen) en mijn reisstijl is actief, vrij basic en low-budget, al wissel ik dat soms ook graag eens een dagje in voor wat meer comfort.
Ik hoor het graag als iemand interesse heeft!

eamigos1979

New Member
Hallo Ewald,

Azië is verrassend veelzijdig. Ik wil graag eind februari / maart die kant op. Indonesië ben ik nog nooit geweest. Daarnaast ligt mijn voorkeur bij Maleisië. Ik ben daar vaker geweest, waarbij Borneo/Kuching en Baku National Park goed bevallen zijn. Accommodatie die er netjes uitziet is belangrijk. Echte luxe zoek ik ook niet.
Verder ben ik 40 jaar en kom uit Nieuwegein bij Utrecht. Houd je ook van cultuur en natuur?

Groet,
Erwin

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan