3 weken backpacken eind 2016 reisbestemming nog te kiezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Twinkle

New Member
Hey!

Ik ben een 29-jarige vrouw uit de kempen (Turnhout). Via deze weg hoop ik 2-3 reisgenoten te vinden om samen een avontuurlijke reis mee te maken. Ik denk eraan om een individuele reis te boeken (bv. bij Joker), maar sta ook open om de reis volledig zelf te plannen! Reisbestemming kunnen we samen nog beslissen, reisperiode denk ik aan een 3-tal weken, ergens tussen september en november.

Liefst wil ik low budget reizen (backpacken), maar toch met een basis aan comfort. Een actieve vakantie met de nodige ontspanning!

Interesse in een dergelijke vakantie? Ik kijk al uit naar jullie reacties!!

Groetjes!

Lieve

Roelster

New Member
Hey Lieve
Ik ben ook aan het rondkijken om er tussen sept-oktober een paar weken tussenuit te knijpen. De groepsreizen van Joker heb ik ook al eens gecheckt en die beginnen stilaan volzet te geraken.
Vermits je backpacken zegt, had je Azië in gedachten?
Ik ben een 39-jarige man uit Meeuwen-Gruitrode, uit het Limburgse dus.

Tschüss!
Roel

Twinkle

New Member
Hey Roel!

Ik heb ook al eens gekeken naar de joker groepsreizen, maar als we zelf een groep kunnen samenstellen en een individuele reis boeken, zal de prijs toch net iets lager liggen denk ik..

Heb jij voorkeuren voor een land? Ik dacht inderdaad aan Azië, maar West-Canada/USA lijken me ook heel mooi!

Groetjes!

Heleen

New Member
Dag Lieve,

Ik wil graag in oktober-november voor 3 weken op reis. West-Canada / USA lijkt me echt de moeite.
Laat maar weten of je nog steeds reisgenoten zoekt en of er al plannen zijn?

Groetjes

yakamoz

Active Member
In september ben ik ofwel in Maleisië ofwel in Singapore. Je mag altijd een deel meereizen als het je past.

Twinkle

New Member
Dag Heleen,

Zoek je nog steeds reisgenoten? West-Canada en USA lijken mij ook zeker de moeite! Op het einde van het jaar kan het wel erg koud worden in West-Canada.. Volgens mij kan je hier beter in de zomer (juli-augustus - september) naartoe reizen.

Groetjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan