+-3 wkn Vietnam of...

• Onderwerp starter Onderwerp starter Maik
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Maik

New Member
Hey

Ik ben op zoek naar een reispartner (m/v tss 25/35) om een mooie verre reis te maken. Het idee is backpacken maar niet mega low budget, van hotelletje naar hotelletje. Enkel het ticket en met de lonely planet onder de arm het land verkennen.

Mijn voorkeur gaat naar Vietnam maar sta open voor suggesties (niet Thailand, Bali, Singapore of Maleisie omdat ik er al ben geweest).

Datum vertrek, in overleg vast te leggen.

Ik ben man, 30jr, wonend in Gent.

Interessant? laat me zeker iets weten.

Groetjes
Maikel

drie weken Vietnam

Hi Maikel,

Wanneer was je van plan te gaan? Ik zou graag voor drie weken naar Vietnam gaan. Bij voorkeur 28 augustus weg en 18 september terug, maar kan mijn reeds gereserveerde vakantiedagen hoogst waarschijnlijk wel verschuiven. Ben echter op het moment van vertrek 23 jaar jong. Dus voldoe niet geheel aan de door jou gestelde leeftijdscriteria. Ik hoor wel of dit een probleem is.

Groetjes,
Leoni

Vietnam

Hey Leoni

Leeftijd is minder belangrijk dan op de zelfde golflengte zitten. Op mijn frequentie ga je het volgende vinden: backpacken, goedkoop maar geen hostels en gedeelde badkamer, lokale keuken, cultuur, natuur, lonely planet, cafeetjes maar geen disco's. Denk je dat je op de zelfde golflengte zit ?

Ik heb nog geen datum vastgelegd maar liefst wanneer het niet te toeristisch maar wel goed weer is. Had voorkeur wanneer het hier minder temperatuur is dus niet pal in de zomer maar dit is een detail wat bekeken moet worden.

spreekt je dit aan? dan kunnen we best es afspreken?
Mail anders naar [email protected]

Groetjes
Maikel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan