30 aug tot 13 sept naar het zuiden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Annelies28

New Member
hoi,

Ik ben 28 jaar en zoek iem om samen mee op reis te gaan. Ben in juni alleen naar Lissabon geweest en was heel leuk, maar alleen op restaurant gaan is echt niet aangenaam.
ik heb de twee eerste weken van september verlof en heb nog geen concrete reisplannen. Geen strandvakantie, ik hou van een combinatie van natuur, cultuur en ontspanning (en natuurlijk lekker eten). Ik heb geen auto, maar wel een rijbewijs. Maar kan ook een vliegvakantie zijn.

groetjes,

Annelies

Spanje - Andalucia

Hoi,

ik vertrek op zo 30/08 naar Zaragozza in Spanje en ga vandaar naar Sevilla, via Barcelona, Valencia, wat kleine kuststadjes en vervolgens Andalucia, mijn terugvlucht is op 19/09 vanuit Malaga. Ik vertrek ook alleen, maar moest je je geroepen voelen, ik kan altijd gezelschap appreciëren,

m'n plan is om nu via het openbaar vervoer te gaan, hostals en kleine hotelletjes,

spreek wat Spaans, en m'n doel is vooral cultuur, muziek, natuur, lekker eten, en uitrusten, de omgeving opsnuiven, en genieten van het licht in september,

Ben 34 m, en om eerlijk te zijn, moet er gewoon uit, heb nog geen verlof genomen deze zomer,

laat maar weten moest je interesse hebben,

groetjes

hoi duick,

je reis klinkt fantastisch, jammer genoeg heb ik maar verlof tot 13 sept dus zal niet gaan.

Veel plezier,

Annelies

hey Annelies,

ik heb hetzelfde probleem, ik ben nu al in verlof tot de 13e september en ben ook nog op zoek naar een plezant reisje.

Graag een zonnige bestemming, maar ben niet het type om te bakken en te braden op het strand.

Ben zelf 24, woon in Kessel-lo (bij Leuven). Vorig jaar ben ik met iemand die ik hier leerde kennen voor een week naar Kreta geweest, was best plezant.

Heb jij al bestemmingen in het hoofd?

groetjes,

Wesley

hey annelies,

ik ben ook opzoek naar reis en reispartner, contacteer me maar als je wilt

ilja 27m

zuid frankrijk

hoi ik ben sven 22j en ik zou ook graag naar zuid frankrijk gaan in de streek gorges du tarn een hele mooie streek.

maar ik ben ook aleen en ben op zoek naar iemand die zin heeft om met me mee te gaan.

ik heb eigen vervoer en kampeer gerief tent enzo.

als je intersse hebt laat me iets weten.

[email protected]

hoi, ik ben Giselinde (bijna 20 ;) ),

ik ben ook nog opzoek naar enkele reisgenoten. ik ben van Broechem ( Ranst).
wil het wel low budget houden, als er zon en sfeer is, is het ok!

Giselinde

Reis september naar het zuiden

Hoi allemaal ik ben nieuw op het forum... maar ik zou graag nog een toffe reis maken binnen de periode 1/9/09 tot 15/9/09. Ik ben (M) 23j jong en hou van een ontspannende reis die bestaat uit NATUUR, avontuur, beetje cultuur, relaxen en ammusement!! Ik heb zelf al een autovakantie gedaan met vrienden naar Noorwegen, wat overigens erg leuk was! Het hoeft niet alle comfort te zijn, gewoon een goede slaapplaats, ontbijt en s'middags/s'avonds zelf iets fixen of een paar keer lekker gaan proeven van de plaatselijke cullinaire specialiteiten, vind ik allemaal super! Wie dus een ontspannende vakantie in die trand ziet zitten, dan ben je hier aant goei adres!
Ik kan er wel bij zeggen, dat ik erg graag in de natuur ben en vooral interesse heb in vogels :rolleyes: In Spanje zitten echt zo'n mooi soorten, denk maar aan al die gieren en roofvogels! Niet dat de vakantie die ik zoek hier volledig om moet draaien, maar mensen die ook oog hebben voor die natuur en avontuur/cultuur die laten zich maar horen. Annelies ik kan misschien wel meegaan, als je dat zou bevallen.
Groetjes!

Hey,

Spanje lijkt me wel leuk...

Ben wel niet zo fan van een autovakantie, gewoon vliegtuig op, goedkoop hotelletje boeken die instaat voor een bed en ontbijt en rest van eten vinden we wel daar om de plaatselijke specialiteiten te leren kennen.

En natuur vind ik wel belangrijk, heb vorig jaar de Samaria kloof gedaan in Kreta en vond dat een super ervaring. Niet dat ik iedere dag 20km wil gaan wandelen of zo, vakantie is ook rust voor mij.

groeten,

Wesley

hoi,

Ik ben 28 jaar en zoek iem om samen mee op reis te gaan. Ben in juni alleen naar Lissabon geweest en was heel leuk, maar alleen op restaurant gaan is echt niet aangenaam.
ik heb de twee eerste weken van september verlof en heb nog geen concrete reisplannen. Geen strandvakantie, ik hou van een combinatie van natuur, cultuur en ontspanning (en natuurlijk lekker eten). Ik heb geen auto, maar wel een rijbewijs. Maar kan ook een vliegvakantie zijn.

groetjes,

Annelies

Dag Annelies,

Ik zoek nog een reisgezel voor in september...
Ik ben in verlof tussen 31 augustus en 20 september...
Ik zou graag nog een weekje willen relaxen in de zon....
Babbeltje via msn? [email protected]
Wie weet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan