3de week maart - zon please

Status
Niet open voor verdere reacties.

lastminute

Member
Hallo,

Ik kan vanaf de derde week van maart 1-2 weken op vakantie;

Nog een beetje zoeken naar wat kan - ik wil, maar hier alvast enkele feiten:

- De zon laadt mijn batterijen op, sneeuw zegt me niet veel of toch zeker niet langer dan 4 dagen :)

- All in vakanties kunnen, maar er moet iets te doen zijn, en dan denk ik vooral aan zeilcursussen of andere (water)sporten.

- Regios zijn bespreekbaar; zowel dichtbij Canarische als iets verder een Caraiben, Martinique, Cuba

- Indien rondtrekken, liefst in groepsreis met een zeker comfort qua accommodation en travel. Is niet mn standaardreis maar ik plan nog twee reizen in de zomer en eind dit jaar waar ik 'actief' reis. Nu zal ik uit een drukke werkperiode komen en in April opnieuw de drukte invliegen, dus eerder een reis waar ik niet te veel moet organiseren vooraf.

- Budget bespreekbaar, alles hangt af van wat er tegenoverstaat

Who am I

- m, 29j, Vlaming in Brussel
- Heb een gewone job maar dit jaar met een ongewoon fantastisch aantal vakantiedagen

Groeten

Hallo,

Zoals aangegeven in de discussie "even naar de zon - wandelvakantie - maart 2012" zoek ik ook nog reisgenoten om in maart een weekje naar de zon te gaan. Als je naar de canarische eilanden zou gaan, wil ik wel mee. Cuba of Martinique zijn wat té ver...

Je laat maar iets weten als het wat wordt.

groeten

Stijn (28jr, Lede)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan