Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

4/09-12/09 Porto- Lissabon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Minne

Member
Hey,
Ik ben Minne en bijna 20 jaar en ik kom uit Vlaams-Brabant.
Ik had een droomreisje opgesteld voor wat vrienden en mij.
Helaas kunnen ze niet meer mee, dus ging ik alleen gaan.
Echter mijn ouders hebben niet graag dat ik alleen naar een vreemd land ga.
Het is ook natuurlijk gewoon gezelliger als je al iemand kent op voorhand.
Het plan momenteel is om 2 nachten te doen in Porto, en daarna met de trein naar Lissabon te gaan voor nog 5 nachten.
Ik heb 3 leuke hostels gevonden hiervoor. (in lissabon zou ik er 2 doen voor meer afwisseling in locatie en faciliteiten)
Ik ben in voor een cultuur reisje, met veel dingen gaan bezoeken en de cultuur leren kennen. Op het gemakje een terrasje en een ijsje in het park eten enzo ertussendoor moet zeker kunnen! Ook een feestje of eens naar het strand kan zeker tussen de planning maar liever niet dagelijks.
Mijn idee was vooral om onderweg ook mensen te leren kennen en momentjes voor mezelf te nemen. Dus, ik zoek ook een reisgenoot(en) die af en toe zelfstandig zijn weg kan gaan of mee sociaal kan doen tegen vreemden.
Het is wél handig voor ons beiden dat er iemand is, voor moest er iets gebeuren dan heb je altijd iemand die weet waar je zoal zit.

Conclusie: 2 vluchten, transfers, trein, 8 nachten op 3 versch. slaapplaatsen in Porto en Lissabon, altijd inclusief ontbijt = ongeveer 312 euro!
312 euro + 50 euro aan uitstappen Porto en Lissabon + openbaar vervoer (schatting) = 362 euro
362 euro + 140 +/- (Menu’s in resto al snel te vinden 5 euro + mogelijkheid tot zelf koken (ontbijt is al incl.))
= 502 euro schatting TOTAALPAKKET

Zie je dit zitten? Contacteer me, dan stuur ik je de details door of antwoorden op je vragen! Ik sta natuurlijk open voor aanpassingen in de planning. Ik zie de prijzen van vliegtickets elke dag omhoog gaan, dus wacht niet te lang.

Graag enkel reacties van m/v tussen 18-28 jaar.

Groeten,

Minne!

Spreekt me wel aan. Als er hier nog wat mensen interesse tonen, kunnen we eens samen kijken of we het in de realiteit kunnen omzetten.

Porto en Lissabon spreken mij wel aan,
enige weet ik niet of ik zo voor hostel ben, nog niet echt gedaan altijd hotel en luxe

De hostels van tegenwoordig zijn vaker mooier en beter dan de goedkope klasse van hotels! Stuur je jou fb in pm? Dat praat gemakkelijker!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...