Ik ben op zoek naar een reisgenootje die graag een aantal weken/maanden samen wil reizen doorheen Zuid Oost Azië: Vietnam, Cambodja, Thailand, Laos, .. Bestemmingen liggen nog niet vast, dus zeker ruimte voor andere voorstellen.
Ik ben op zoek naar een reisgenootje die graag een aantal weken/maanden samen wil reizen doorheen Zuid Oost Azië: Vietnam, Cambodja, Thailand, Laos, .. Bestemmingen liggen nog niet vast, dus zeker ruimte voor andere voorstellen.
Hey Sofie
jij bent op zoek naar een reisgenootje ? ik ben Peter
Je spreekt over andere voorstellen ? welke
Van welke streek ben je ?
ik ben eventueel geinteresseerd
Rond september en oktober ga ik sowieso naar Zuidoost-Azië dit jaar. Heb jammer genoeg geen tijd om dit maanden aan een stuk te doen, maar misschien kunnen we wel een stuk combineren. Ben zelf van '88.
Ik reis ook graag en heb wat ervaring in ZO Azie. Als je daar naartoe trekt zou ik zeggen 'begin in september' en dan verder trekken want op sommige plaatsen kun je niet geraken in oktober (regen etc). Denk daaraan.
Ik zou graag naar Azie gaan in het najaar, het staat al lang op mijn lijstje. Thailand zie ik zeker als een mogelijke kandidaat.
Ik werk zelf ook dus 3 weken zou ideaal zijn. Ik vind dat een goede periode want hier is het weer dan ook al wat minder dus dan liever naar de zon!
Ik reis ook graag en heb wat ervaring in ZO Azie. Als je daar naartoe trekt zou ik zeggen 'begin in september' en dan verder trekken want op sommige plaatsen kun je niet geraken in oktober (regen etc). Denk daaraan.