4 à 6 maanden Zuid Oost Azië

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sofie1985

Member
Hey hey,

Ik ben op zoek naar een reisgenootje die graag een aantal weken/maanden samen wil reizen doorheen Zuid Oost Azië: Vietnam, Cambodja, Thailand, Laos, .. Bestemmingen liggen nog niet vast, dus zeker ruimte voor andere voorstellen.

Groetjes
Sofie

Hey hey,

Ik ben op zoek naar een reisgenootje die graag een aantal weken/maanden samen wil reizen doorheen Zuid Oost Azië: Vietnam, Cambodja, Thailand, Laos, .. Bestemmingen liggen nog niet vast, dus zeker ruimte voor andere voorstellen.

Groetjes
Sofie

Hey Sofie
jij bent op zoek naar een reisgenootje ? ik ben Peter
Je spreekt over andere voorstellen ? welke
Van welke streek ben je ?
ik ben eventueel geinteresseerd

Hey Peter,

Met andere voorstellen bedoel ik eventueel Myanmar, Indonesië of zelfs een combi met Latijns Amerika.
Vanaf mei zou ik kunnen vertrekken.

Groetjes
Sofie

Hey Peter,

Met andere voorstellen bedoel ik eventueel Myanmar, Indonesië of zelfs een combi met Latijns Amerika.
Vanaf mei zou ik kunnen vertrekken.

Groetjes
Sofie

Hey Sofie
neen ,ik zou graag een Cruise maken naar Ijsland .
heb jij daar interesse voor
laat iets weten
Groetjes Peter

Hey Sofie!

Ik ben ook van het topjaar 1985 en heb dezelfde landen nog op mn verlanglijstje staan!

Een paar maanden ga ik van mn werk niet krijgen, maar 3 weken in het najaar lukt zeker.
Jij wilt al in mei vertrekken?

Groetjes!
Els

Dag Sofie,

Rond september en oktober ga ik sowieso naar Zuidoost-Azië dit jaar. Heb jammer genoeg geen tijd om dit maanden aan een stuk te doen, maar misschien kunnen we wel een stuk combineren. Ben zelf van '88.

Groeten, Carl

Hey Els,

Ik zit een beetje vast tussen 2 jobs in, maar wanneer zouden je willen gaan? Misschien lukt het om een stuk samen te doen?

Groetjes
Sofie

Hey Sofie!

Jobs... je kan niet met maar ook niet zonder ze reizen hoe je het wilt ;)
Zal bij mij ten vroegste oktober worden voor Azië...

Veel reisplezier, en succes met de nieuwe job!

Hoi Els,

Ik reis ook graag en heb wat ervaring in ZO Azie. Als je daar naartoe trekt zou ik zeggen 'begin in september' en dan verder trekken want op sommige plaatsen kun je niet geraken in oktober (regen etc). Denk daaraan.

Veel plezie met wat je doet!

Hey Sofie!

Ik ben ook van het topjaar 1985 en heb dezelfde landen nog op mn verlanglijstje staan!

Een paar maanden ga ik van mn werk niet krijgen, maar 3 weken in het najaar lukt zeker.
Jij wilt al in mei vertrekken?

Groetjes!
Els
Ik zou graag naar Azie gaan in het najaar, het staat al lang op mijn lijstje. Thailand zie ik zeker als een mogelijke kandidaat.
Ik werk zelf ook dus 3 weken zou ideaal zijn. Ik vind dat een goede periode want hier is het weer dan ook al wat minder dus dan liever naar de zon!

Hoi Els,

Ik reis ook graag en heb wat ervaring in ZO Azie. Als je daar naartoe trekt zou ik zeggen 'begin in september' en dan verder trekken want op sommige plaatsen kun je niet geraken in oktober (regen etc). Denk daaraan.

Veel plezie met wat je doet!

Bedankt voor de tip! Had de beste reistijd nog niet onderzocht, maar hou er zeker rekening mee ☺

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan