Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

6-22/08: 1 week of 10 d naar de zon!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lene
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lene

New Member
Heb verlof van 6-22 augustus en zou graag naar de zon gaan voor een ontspannende vakantie waarbij toch ook wat excuries horen.

Ik zou dit graag in gezelschap doen (een vrouwelijke reisgenote), en elkaar daarbij voldoende ruimte geven. Bv overdag een alleen weg en savonds lekker samen eten en glas drinken en kletsen.

Wie denkt ook op deze manier? Ik ben 37 jaar.

Groetjes

Hei Lene,

Hoe lang wilde je gaan. Het is lastig 3 weken te nemen, maar bijvoorbeeld van 13 tot 20 augustus zou een optie kunnen zijn......

Ciao,
Marianne

Hoi Marianne,

Ik wou eigenlijk iets eerder vertrekken al, maar zou eventueel kunnen 13-20/08.

PS ben jij ook iemand die graag dingen overdag alleen doet en savonds graag samen gaat eten en/of iets te gaan drinken? Of zie jij dat niet zitten om overdag dingen apart te doen?

Groetjes

Hei Lene,

ik ben toch meer een mens van hele dagen bij elkaar zijn. Althans, als er iets bekeken/ondernomen wordt. Samen een dag op het strand is niet zo relevant.
Ik weet echter niet of het voorgenomen plan gaat lukken. Heb nu een afspraak staan voor het begin van genoemde week...ships.

Dus vaar jij svp jouw eigen koers, want de mijn is nog onduidelijk.

ciao,
Marianne

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...