Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

6 maanden naar Australië

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lore86

New Member
Hallo!

Ik ben Lore en ben van plan om einde september, begin oktober voor minimum een half jaar naar Australië te gaan.
Ik heb nog geen concrete plannen maar de bedoeling is om het land te zien, tussendoor te werken als het geld op is, ...
Ik heb eigenlijk nog maar net beslist om erop uit te trekken dus er is nog geen echte planning

Ik ben 23 jaar, net afgestudeerd aan de UA in Sociologie en wil er eerst even tussenuit voor ik me op de arbeidsmarkt stort. Ik ben qua reizen nog nooit verder geraakt dan Griekenland, turkije en dat soort landen dus heb geen spannende reiservaringen.
Me alleen in het onbekende storten is spannend, (iedereen in mn omgeving heeft werk of zoekt werk dus krijg ik niet mee op avontuur!)
Maar waarom zo'n reis dus niet samen beginnen... (Als er daarna verschillende planningen zijn, kan nog altijd ieder zn eigen weg gaan. )

Heb je ook zin in zo'n avontuur en spreekt dit zoekertje je aan, hoor ik er wel iets van!

Groetjes van Lore

Misschien lukt het nog!

Hoi Lore,

Ik ben Anke (23 jaar), en ben van Antwerpen. Heb maatschappelijk werk gestudeerd en nu al bijna 2 jaar aan het werk op het Jac.

Omdat ik er eigenlijk altijd eerst even tussenuit wou vooraleer te gaan werken, heb ik een aantal maanden geleden 1 maand onbetaald verlof aangevraagd.

het is een beetje laat, maar binnen 20 dagen vertrek ik richting Australië!
ik zal er 6 weken kunnen blijven ( terug op 7 oktober)

ik maak deze reis alleen, maar zou het toch cool vinden om dit misschien toch met zen twee te kunnen doen. Al is het maar een stukje... .

ik las dat jij eigenlijk pas eind september zou vertrekken.
Maar misschien zijn je reisplannen al wat vervroegd... dus ik dacht; proberen maar;

ik hoor het wel!

groetjes Anke

Hoi Lore

Mocht Australië om een of andere reden niet doorgaan ... ik zou graag tussen 29 september en 9 oktober nog een reisje ondernemen.
Als je het avontuur wilt ondergaan ... ik heb reeds 2 maal gelift in frankrijk en spanje. Toffe vriendelijke open mensen kom je sowieso tegen, maar je moet wel een beetje lef hebben om ze te durven aanspreken.

Benieuwd? Mailtje sturen hé!

groetjes
Ruben

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...