60+ vrouw zoekt vrouwelijke reisgenote

Mascha

New Member
Ik ben een vrouw van 64 jaar reislustig en actief maar vind het ook heerlijk om op het strand te liggen. Ik zoek een (reis)vriendin om samen iets leuks te gaan doen en de nederlandse winter te laten voor wat het is. Ver weg of dichtbij, alle bestemmingen staan open. Een beetje relaxt wandelen, winkelen, terrasje pakken, samen uit eten afgewisseld met zelf koken, steden bezoeken en een andere omgeving leren kennen (ver weg of dichtbij). Kortom gezellig samen dingen doen. Ben nieuwsgierig en ondernemend en sta er voor open om nieuwe dingen te ontdekken. Geen low budget en het hoeft niet luxe maar wel comfortabele accommodaties.

aramisa

Active Member
Je mag me steeds verder contacteren, heb eventueel wel interesse. Ik kan me wel vinden in je beschrijving van reizen : enerzijds sportief en avontuurlijk, anderzijds chillen en genieten. Wat cultuur, wat gastronomie, wat relax, wat uitdaging, wat actief, ...

Ik ben een single vrouw van 61 jaar, wonende in Antwerpen, met 4 volwassen kinderen en ik heb vrij veel reiservaring.

Bovenaan