Hoi,
Ik ben een 24j meisje uit Leuven en ik zou eind dit jaar - begin volgend jaar graag naar Australië / Nieuw-Zeeland vertrekken, dit om rond te trekken (en ook wat te werken als het geld op is). Ik ben hier al eventjes over aan't nadenken en gewoon op avontuur vertrekken lijkt mij echt megacool
. Zelf heb ik nog niet heel veel ervaring met langere reizen (3 weken max), maar het plan is dus om daar verandering in te brengen
. Ik zoek nog een tof reisgenootje om mij te vergezellen, vooral omdat het mij leuker lijkt om met 2 (of meer) te zijn om zo'n ervaring te delen. Ik heb wel vrienden die dit ook zien zitten, maar niet voor een langere periode.. .
Het duurt nog wel een tijdje voor vertrek, maar ik moet nog wat sparen en dan heb je ook voldoende tijd om eens af te spreken voor vertrek om te zien of het klikt
. Geen idee of ik hier eensgezinden tegenkom, maar wie niet waagt niet wint zeker
.
Groetjes!
Ik ben een 24j meisje uit Leuven en ik zou eind dit jaar - begin volgend jaar graag naar Australië / Nieuw-Zeeland vertrekken, dit om rond te trekken (en ook wat te werken als het geld op is). Ik ben hier al eventjes over aan't nadenken en gewoon op avontuur vertrekken lijkt mij echt megacool
Het duurt nog wel een tijdje voor vertrek, maar ik moet nog wat sparen en dan heb je ook voldoende tijd om eens af te spreken voor vertrek om te zien of het klikt
Groetjes!