Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

8-daagse georganiseerde rondreis Jordanië

• Onderwerp starter Onderwerp starter Xeres
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Xeres

New Member
Hallo globetrotters! Ik wil eind november of half december graag naar de zon, maar dit liefst in combinatie met enkele onvergetelijke uitstapjes. De eerder luxueuze rondreis die ik op het oog heb brengt je naar de mooiste en belangrijkste plaatsen in Jordanië o.a. Wadi Rum, Petra, Amman, Jerash, Mount Nebo en Madaba.Tot slot verblijf je ook aan de Dode Zee en een dagje in Aqaba.
Ik heb een lichte voorkeur voor een vrouwelijke reisgezel, maar ook mannen die zich aangesproken voelen, mogen mij contacteren voor uitgebreidere info.

Tot slot, ik heb nog zeker 2 weken vakantie ter beschikking... dus indien Jordanië niet op je verlanglijstje staat, mag je me altijd een tegenvoorstel doen voor het najaar 2009.

Ik kijk alvast uit naar jullie reactie!

Groetjes van Xeres (40j vrouw uit omgeving Leuven)

reis Jordanië

Hallo Xeres,

Ik ben erg geïnteresseerd in de rondreis door Jordanië. Maar kan dat ook in de kerstvakantie ? (ik geef les en hang vast aan de schoolvakanties). Ik ben vrij vanaf 26 dec. Ik ben 44 jaar, single en woon in Lier. Laat maar iets horen!
classicgirl

Jordanië

Dag Classicgirl,

De reis die ik voor ogen had is te vinden op www.sunjets.be, bij de rondreizen Jordanië en daar heb je dan ook verschillende mogelijkheden van reis en duur. De vertrekdata staan er bij, dus gewoon even gaan kijken.
Jammer, maar een weekje geleden heb ik beslist om dit jaar toch niet meer op reis te gaan en een week van mijn vakantiedagen te besteden aan verlengde weekendjes... Kan ook leuk zijn natuurlijk.
Maar ik zou zeggen, als je in de toekomst nog eens zin hebt in een tripje of een of ander tof voorstel hebt voor een reisje of een uitje, laat gerust iets weten want zover wonen wij nu ook niet van elkaar, en dat is altijd handig...

In elk geval nog veel reisgenot!

Greetz van Xena

Spijtig van die reis naar Jordanië, maar bedankt voor de reactie !

Ik zal je op de hoogte houden van eventuele reisplannen.

Groetjes

Classsicgirl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...