8 dagen naar de zon..
Hey Hubert,
zo.. jij valt met de deur in huis.. helemaal prima.. Tja, weet je, eigenlijk weet ik het niet zo goed want het is voor het eerst dat ik uberhaupt een advertentie op het internet heb gezet en ik ben eerlijk gezegd een beetje verbaasd dat er al iemand reageert.
Wat ik wil is.. naar de zon vliegen en dan in de zon zijn...heel relaxed genieten van zon, zee, bergen aan de horizon, terrasjes e.d. Ik ben ooit eerder alleen op vakantie geweest naar Griekenland en dat is me prima bevallen... ben daarna met m'n toenmalige vriend een aantal keren op vakantie geweest en vorig jaar (toen ik weer single was) ben ik voor het eerst naar Italie geweest (met een bevriend stel en hun zoon) en dat was ook een geweldige vakantie.
Overigens ben ik vanmiddag al naar het reisburo geweest om te informeren of ze nog last-minutes hadden naar ZuidEuropa maar vrijwel alles is zo goed als volgeboekt.. nog wel enkele mogelijkheden naar Lanzarote en zo.. dus tja,... of het uberhaupt nog gaat lukken???
Even iets over mijzelf verder: ben 46 jr, woon en werk in Den Haag als logopediste in een kinderziekenhuis. Woon alleen met kat... ben graag op mezelf maar vind het ook heel leuk om met goede vrienden af te spreken, samen te koken en te kletsen. Ben sportief aangelegd (doe het nu niet veel momenteel) maar hou van skaten, zwemmen, dansen...:shake::hump:
Doe graag aan Qi Gong en ben ook wel into het spirituele .. om het zo maar te zeggen.
enfin.. ff genoeg zo.. moet nu weg.. heb een afspraak met 2 neefjes om naar de film te gaan.
Mail me terug als je zin hebt. Ben vanavond laat weer online,
groetjes
ineke