Aangename reigenoot/genote/genoten gezocht

• Onderwerp starter Onderwerp starter trm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

trm

New Member
Hey iedereen,

Ik ben 25 jaar, vrouwelijk, en woon in Oost-Vlaanderen.
Mijn vakantieplannen zijn door omstandigheden in het water gevallen en ik ben op zoek naar nieuwe, spontane personen die er graag in september eens tussenuit willen, liefst naar een zonzekere bestemming.
Ik hou van reizen waar er een evenwicht is tussen ontspanning, cultuur, natuur, ...
Zijn er mensen die ook net zoals mij de reismicrobe te pakken hebben en die er graag eens tussenuit willen, stuur me gerust een berichtje.

Groetjes,

Kim

Hallo,

Ik ben 28j kerel uit O-Vl.
ik vertrek 20/08 voor 4 weken naar Noorwegen met m'n wagen. Op 16 september plan ik terug naar België te rijden via Zweden.
Noorwegen staat niet per se garant voor echt zonnig weer, hoewel het zuiden/zuidwesten van het land milder kan zijn dan ons Belgische klimaat. In elk geval staan ontspanning en de magnifieke natuur centraal.
Ik rijd via de zuidkust naar west-Noorwegen (fjordengebied) en vandaar alsmaar noordwaarts tot voorbij de prachtige eilandengroep Lofoten en Vesteralen.
Welke periode in september had je in gedachten? Indien je bv op 1 september zou knn vertrekken met het vliegtuig naar een Noorse luchthaven (andere dan Oslo), dan kan ik je oppikken (pas m'n route dan wel aan) en kan je desgevallend nog 2 weken meereizen.

Mail me voor concretere info.

Grtjs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan