Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

aangename reispartner gezocht

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tijs
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Tijs

New Member
Hey,

Ik ben op zoek naar reispartner voor 3 à 4 weken om reiservaringen te delen. Ik heb al alleen gereisd en ik heb al in groep gereisd. Maar alleen mis ik iemand om ervaringen mee te delen en in groep voel ik me soms te veel gebonden.
Ik sta open voor veel bestemmingen. Zelf ben ik al een aantal keer in Latijns-Amerika geweest.
Ik hou van natuur, cultuur, geschiedenis en mensen. 's Morgens sta ik graag op men gemak op (dat mag vroeg zijn) en ook 's avonds geniet graag nog eens na.
En ik laat ook graag eens iets aan het toeval over.

Als je je aangesproken voelt laat zeker iets weten.

Tijs

hey Tijs,

Lijkt me zeker iets, op die manier reizen. Ik zoek een reisgenoot vr 3-4 weken in november dit jaar. Wou de kanten van Laos, Vietnam etc opgaan (Thailand ben ik al geweest), maar ik sta eigenlijk open voor veel bestemmingen.

Groetjes,
Saskia
Bxl, 36 j

Hoi Tijs,

Wij zitten regelmatig in Egypte en hebben nog veel reisplannen, dus als je es mee wil of gewoon ervaringen delen, reageer dan maar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...