1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Aanrader omgeving Dubrovnik (meerdere dagen)

Discussie in 'Zuid-Europa' gestart door marije97, 24 feb 2016.

1. marije97

marije97 New Member

Hoi,
    Ik ga komende zomer 10 dagen op vakantie naar Dubrovnik (Kroatië). Ik heb al een appartement voor 6 dagen geboekt, maar wil graag de rest van de dagen ergens anders doorbrengen.
    Wie kan mij een plek in de omgeving van Dubrovnik (max 4 uur rijden) aanraden om deze dagen door te brengen?
    Ik wil graag strand, leuke plaatsjes en mooi uitzicht (of in elk geval 2 van de 3 dingen)! En er moet ook nog wel het een en ander te doen zijn.

Alvast bedankt!

2. reisbloggers

reisbloggers New Member

Dubrovnik is een prachtige stad!
    Een wandeling over de stadsmuur is een must!
    Doe dit wel 's morgens op tijd want het kan er erg druk en erg warm bovenop zijn.

Een stedentrip (of dagtrip) naar Dubrovnik - Reisblog
    Wij hadden een guesthouse vlakbij Dubrovnik maar die had je al geboekt zie ik. Wij zijn op doorreis geweest in Dubrovnik vanuit Servië en Bosnië.

3. Leukeman

Leukeman New Member

Een leuke plaats op ongeveer die reistijd van Dubrovnik is Trogir, vlakbij Split, maar toch uit de drukte. Het is een soort van vestingstadje, met mooie haven, gezellige terrasjes en mooi uitzicht. Helaas wat minder ten aanzien strandjes.... In de buurt zit wel een hotel met kiezelstrand.

Deel Deze Pagina