Booking.com

Actief Kaapverdië, sept.-okt. 2019

Hallo reizigers!

Eind september, begin oktober zou ik voor 1,5 a 2 weken naar Kaapverdie gaan. Wat wandelen, snorkelen, relaxen... kortom: island life! ;-)

Island life is good, maar beter in gezelschap dan alleen, dus vandaar m'n zoekertje hier.

Over mezelf, ik reis graag actief en low budget, dus geen dure all in hotels om de hele dag aan het strand te liggen, liever iets lokaal en ter plekke meer activiteiten doen (whale watching bvb).
Net begonnen met fotografie, dus zou leuk zijn om een reisgenoot met dezelfde interesse te vinden.
Qua leeftijd, maakt niet zo veel uit, persoonlijkheid is belangrijker, maar ik ben van 1985 en 80s people rock ;-)

Geinteresseerd? Stuur een berichtje en dan kunnen we eens afspreken om te zien of het klikt.

Groetjes!
Els

Warant

Member
Hi

Ik ga meestal ook in september op reis, en ben nog op zoek naar iets leuks.
Je reisstijl spreekt me wel aan. Ben er ook niet voor om de hele dag aan het zwembad te liggen.
Ik word daar al snel rusteloos van.
Als ik ergens naartoe ga wil ik graag profiteren van wat daar allemaal te beleven valt.
Raad wanneer je nog eens op die plaats terecht komt..
Kaap Verdie lijkt me wel interressant. Ben er nog nooit geweest.

Over mijzelf:
Ik ben man van 41.
Ik ben hier niet op zoek naar een lief.
Enkel naar leuk gezelschap.

btw: leuke woordspeling :)

Hey!
Idd, de wereld is zo groot en prachtig, zou zonde zijn er slechts enkele stranden van te zien 😉
Ik stuur je een privébericht, mss kunnen we binnenkort eens afspreken.
Groetjes!
Els

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan