Actief/wellness /gastronomisch daguitstapje , weekend of langer tripje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi allen

Mijn naam is An, 38jaar, wonend te Gent en doordat heel wat vrienden een gezin hebben, zou ik het tof vinden om nieuwe single mensen (bij voorkeur: vrouw) te ontmoeten om eens een tripje mee te ondernemen. Het is niet mijn bedoeling om in groep iets te doen, liever one to one.

Ik voorzie nog niet onmiddellijk een langere reis, dat zal pas tegen het einde van het jaar zijn, maar in tussentijd sta ik zeker open voor kortere uitstapjes (4-daagse, weekends, daguitstapje) zoals eerder vermeld.

Ben jij een leeftijdsgenoot en geniet je graag van lekker eten in combi met wat wellness, wandelen of fietsen, eventueel een cultureel uitstapje enz. Geef me gerust een seintje. Dan kijken we allereerst bij een drankje/hapje of er een klik is.

Groetjes
An

Laatst bewerkt:
Dag An,

Ik ben Katrien, 33, uit Willebroek. Zo'n korte uitstapjes spreken mij zeker aan. Laat maar weten als je graag eens een keer wil afspreken voor een eerste kennismaking.

Groetjes,
Katrien

Dag An,

Voor mij geldt hetzelfde. Ik ben 34, heb wel 2 kindjes, maar in co-ouderschap en sta in het onderwijs. Dat betekent dus dat ik
in juli/augustus de helft van de tijd 'vrij' ben. Mijn nieuwe partner heeft een landbouwbedrijf en is ook niet zo 'reislustig', dus ik ben zeker geïnteresseerd. Maar zoals je zegt: natuurlijk voorafgaand even een afspraakje om te kijken of het klikt.

Hoi dames / heren

Even ter info: ik ben niet van plan om in groep iets te organiseren...
Ik ben zelf eerder een one to one - persoon dus verkies dan ook om one to one af te spreken.
Wou via hier kijken of ik wat soortgelijke mensen kan vinden waar het mee klikt.
Een manier dus om vriendenkring misschien uit te breiden..

Misschien kan je me mailen op [email protected]
Dan 'praten' we verder .... :-)

Groetjes
An

Hallo An,
Ik weet nog die 1 keer dat er afgesproken werd, daarna is er niets meer van gekomen.

Groetjes Jessie

Hallo An,
Ik weet nog die 1 keer dat er afgesproken werd, daarna is er niets meer van gekomen.

Groetjes Jessie

Hey Jessie

Niet in groep neen... dat was ook niet mijn bedoeling zoals ik al in het begin aangegeven had.
Heb jullie alle adressen doorgegeven zodoende je dit zelf kon doen.

Grtj
An

Hallo An, ik ben Isabelle, 37 ook uit Gent en sta ook open om met 2 eens een leuke city trip te doen. Bij voorkeur in de lange weekends aangezien mijn verlof al ingepland is. Je mag me altijd een bericht sturen. Groetjes!

Ik sta ook zeker open een leuke activiteit. Zowel one-on-one als met een groepje. Ik ben van regio Turnhout.

Hallo An, ik ben Isabelle, 37 ook uit Gent en sta ook open om met 2 eens een leuke city trip te doen. Bij voorkeur in de lange weekends aangezien mijn verlof al ingepland is. Je mag me altijd een bericht sturen. Groetjes!

Hoi Isabelle,

Dankjewel voor je bericht. Het lijkt me sowieso handiger als je van dezelfde regio alsook leeftijdscategorie bent. Als je wilt , mailen we privé even verder? Mijn e-mail: [email protected]

Grtj
An

Dag An, ik heb zelf ook interesse in citytrips of andere uitstapjes. Zelf ben ik uit de buurt rond Gent en 41.
Groetjes, An

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan