Actieve 50+ voor Namibië mei 2022

Status
Niet open voor verdere reacties.

1martine

Member
Graag had ik gezelschap gevonden voor een self-drive kampeerreis de eerste drie weken van mei. We kunnen de maaltijden nemen in het restaurant van de kampeerplaats(schijnt altijd voorhanden te zijn wanneer je niet te basic gaat) of zelf iets klaarmaken. Bedoeling is ook om met een gids safari's te maken. Ikzelf heb een Quechua tentje voor twee personen. We kunnen de tent laten voor wat ze is en ze inruilen voor een bed indien we er nood aan hebben.

Iemand de kriebels gekregen?

Laatst bewerkt:
Oh lijkt me gaaf! Maar kan niet eerder dan augustus/september 2022, ik ben zeer reislustige man van 61! En anders volgende keer beter Groetjes Johan

Oh lijkt me gaaf! Maar kan niet eerder dan augustus/september 2022, ik ben zeer reislustige man van 61! En anders volgende keer beter Groetjes Johan
Wel, misschien heb je volgend jaar zin om naar Peru te gaan? Omdat ik mijn lang verlof een jaar op voorhand moet aanvragen om zeker te zijn zal ik dit nu in juni reeds aanvragen voor volgend jaar. Dit lijkt mij de beste reismaand voor dit land.
Grt, Martine

Hallo Martine, staat wel op mijn verlanglijstje Peru! Dus ver vooruit plannen voor een reis als deze is wel op zijn plaats! Sorry voor de late reactie. Ik heb het erg druk gehad! Dus zou graag met je in contact komen om verder te plannen
Groet Johan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan