Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Actieve Backpacking November 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frederik78

New Member
Drukke job, van hier naar daar, rush rush... druk leven in België, en nu is het eindelijk tijd voor ontspanning. (Mentaal dan toch)
Graag wil ik 4 weken niet aan werk denken...

Ik heb verlof van eind oktober tot begin december 2011.
4 weken daarvan zou ik graag ergens gaan rondtrekken.

Concept: Grote rugzak, reisgids, grote lijnen qua plannen, maar niet te gedetailleerd op voorhand, Impulsieve beslissingen van het moment, Backpacken, Hostels, lokale cultuur en bevolking, natuur, ...

Concreet heb ik niks in gedachten, maar ik sta voor veel plaatsen open. dingen die ik onder andere mogelijk acht: Zuid-Amerika: Peru-Bolivië, of Australië, of Nieuw-Zeeland, maar het kan ook evengoed Zuid-Afrika worden. Liefst het Zuidelijk halfrond wegens beter weer. Frans en Engels is totaal geen probleem. Ik kan zeer weinig Spaans. Buiten het bestellen van 2 pintjes dankzij een nogal gekend liedje. Moest het dus Zuid-Amerika worden, zou het leuk (om niet te zeggen nodig) zijn als jij Spaans zou kunnen.

Als je dit zou zien zitten, laat dan maar iets weten om iets af te spreken.

Nog even wat gegevens over mezelf:
man, 33, Vlaams-Brabant, IT-manager, sportief

groetjes

Frederik

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...