Booking.com

Actieve dames gezocht

D

DM11240

Guest
Hey dames, ik ben 52, actief, sportief en zoek leuke toffe gelijkgezinden om eventueel mee op reis te gaan. Woon in de Kempen, dus mensen van die omstreken is altijd leuk meegenomen en makkelijker om eens af te spreken. Mocht er iemand interesse hebben, laat maar weten...

Mojaca

New Member
Hallo, ik ben een dame van 50 jaar en zoek ook gezelschap om mee op vakantie te gaan. Sinds mijn scheiding 4 jaar geleden ben ik niet meer weg geweest, ik zou graag weer eens willen reizen m.n. naar the UK, ik houd van de cultuur en natuur daar. Overigens sta ik voor alles open hoor, citytrips mogen ook of ver weg (wil ooit nog eens Island hoppen in Hawaii!). Ik ben de eerste 2 weken van september van plan iets te gaan ondernemen dan heb ik vrij. Alleen is ook maar alleen, met 2 tot max. 4 personen (gemengd gezelschap of alleen maar dames, liever niet alleen maar heren! Sorry heren!) lijkt het me leuk, liefst mensen met een beetje dezelfde interesses, UK (o.a. Cotswolds, Lake district, Jersey & Guernsey, Schotland), natuur, cultuur, lekker eten, geen massa toerisme, wandelen, B&B, mogelijk tentje of simpel hotelletje, beetje sportief maar vooral genieten van alles. Mijn budget is niet erg groot dus ik maak er soms een 'sport' van om het wat basic te houden. Zijn er meer mensen zoals ik? Ik woon in Noord-Brabant.

Laatst bewerkt:
World Nomads Travel Insurance
Bovenaan