Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Actieve low budget vakantie EU

Status
Niet open voor verdere reacties.

ErwinH

New Member
Wegens het missen van de vaardigheid om dingen te plannen heb ik nog geen vakantie gepland en krijg waarschijnlijk geen bekenden mee gesleurd. Nu is alleen reizen ook niet zo erg maar tis toch net iets leuker met anderen.
Aangezien plannen niks voor mij is en ik totaal op de dag leef vind ik vakanties die ook zo lopen meestal het leukste. Zo ben ik al es vaker weg geweest en besloot zo een dag van te voren om vanuit noord Italië maar eens geheel Italië te doorkruisen met de trein (22 uur.. wtf was i thinking) om zo een maat in Sicilië te ontmoeten

Anyways, een grofweg plan maken is natuurlijk niet geheel onnodig, zeker als je met elkaar reist. Nu lijkt het me tof om via de weg van het internet in contact te komen met mensen die dit ook een leuke manier van reizen vinden. Lekker vrij, zonder (of weinig) vastigheden, low budged, muziek maken... Ik ben echt een natuur mens, lekker hiken in de bergen trekt mij het meeste aan, dat gecombineerd met het bezoeken van een mooie stad is helemaal mooi. Verblijven in hostels of andere gezellige plekken. Zoveel mogelijkheden om te ontdekken!

Dus toffe, jonge, vrije mensen (man/vrouw) meld u!

Wat richtlijnen,
zeg 1 a 2 weken (misschien 3)
Noorwegen/Zweden is awesome (maar duur), Italië, Alpen, die richting op maar daar is nader overeen te komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...