Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

actieve reis Noorwegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Steve1

New Member
Hoi,ik wil graag met een groepje een avontuurlijke reis door Noorwegen organiseren met voornamelijk een tent en natuur als slaapplaats, wildkamperen is toegelaten in Noorwegen: een trektocht van een paar dagen met de tent, kanoën op de fjorden, een boottocht, zwemmen, beetje vissen, zeevogels en bruinvissen spotten, paar steden bezoeken, mtb-tocht,... suggesties zijn welkom.
Ik dacht aan een periode van ongeveer 16-18 dagen, gepland in juli. Mijn voorkeur gaat naar het huren van een busje, zo'n een volkswagen camper bv. of eigen vervoer. We kunnen samen een route uitstippelen op basis van reeds georganiseerde reizen en interesses.
Tot binnenkort

Steve, 34 jaar

noorwegen

Dag Steve,

Ben altijd geïnteresseerd in een avontuurlijke trekking. Mijn lichte voorkeur gaat wel uit naar september 2012, maar juli gaat ook.
Heb ervaring met groepsreizen, en heb onder meer in Jotunheimen al rondgetrokken. Da is zeker de moeite waard om nog een tweede keer te doen. Maar daarbuiten moet er zeker ook nog meer moois te zien en te beleven zijn in Noorwegen.
Dus, als je eens zin zou hebben om af te spreken, geef mij dan een seintje.
Ben woonachtig in het Waasland.
Groetjes, Johan

Noorwegen

Hey Steve

In Noorwegen ben ik nog niet geweest, lijkt me wel een leuke vakantiebestemming. Zijn de plannen ondertussen al wat concreter geworden, heb je al wat reisgenoten bijeen gesprokkeld? Ikzelf ben anders ook wel geïnteresseerd. Ik hou van actieve vakanties, ontdekken van natuur en cultuur en vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Mijn vorige reizen heb ik gemaakt met vrienden of via georganiseerde groepsreizen. Maar deze manier lijkt me ook wel leuk. Laat maar iets weten als je eens wil afspreken?

Groetjes
Els

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...