Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Afrika juni

Status
Niet open voor verdere reacties.

lollekemwa

New Member
Dag iedereen

In juni zou ik graag 3 weken naar rwanda (of elders in afrika) gaan. Door omstandigheden kan een vriendin niet meer mee, dus zoek ik nog een reisgenoot.

Korte omschrijving van wat ik zoek op reis:
- avontuur
- je tussen de plaatselijke bevolking bevinden: echte cultuur leren kennen
- rondtrekken
- mensen/projecten leren kennen
- voornamelijk actieve reis (eens relaxen aan het strand natuurlijk ook wel eens)

Mijn grote droom is om elk jaar een reis naar afrika te maken, de verschillende regio's leren kennen; met als bedoeling om na X aantal er een tijd te verblijven...

Moest er iemand interesse hebben, laat me zeker en vast iets weten!!

Groetjes
Lore

interesse

hallo

ik ben een jonge man van 19 die de wereld wil zien.
Ik zou heel graag wille rond trekken in Afrika en de mensen eer leren kennen.
Ik ben momenteel wel werkloos dus mijn budget is niet echt groot maar ik hoop toch dat ik dit is kan doen.

Hey Lore,

Lijkt me een super idee om elk jaar een stukje Afrika te verkennen. Het is dan ook een prachtig continent met aangename mensen.
Zelf heb ik een jaar voor Artsen Zonder Grenzen in Congo (Brazzaville) gezeten... en het kribbelt echt om terug naar Afrika te gaan en Juni komt me goed uit met mn werk.
Zou ook graag Stanley eens achterna willen reizen.
Nu, ik hoor je wel...
Bert

Ik zie dat wel zitten
Laat maar iets weten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...