Aiaiaiai ai.. Puerto Rico :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Grace1977

Member
Reisgenieters (40ish-55jr ; zelf ben ik 46jr maar voel me veel jonger) die meewillen voor een 14-daagse naar Puerto Rico?
Zelf heb ik al véél informatie en prijzen opgezocht en stel voor om gedurende de maand februari'25 te gaan. Zo zitten we ih midden vd donkere en koude wintermaanden van België en kunnen na 14dgn lekker, zomerse ontspanning, de 2e helft vd winter trotseren. Februari is ook één vd drie beste reismaanden voor Puerto Rico.
Van alle Caraïbische eilanden, is deze toch de meest interessante, daar er nst de prachtige stranden ook veel cultuur en architectuur te zien valt. Ik vernam van cruises die op verschillende eilanden stoppen, maar da's werkelijk boot af - strand en iets v toeristische attractie bezien - boot terug op. Zelf wil ik toch effectief kunnen zeggen dat ik PR gezien heb!
Ik reis low budget, wat met vier reisgenoten zéér doenbaar is om dan een studio/appart. te huren.
Alsook heb je werkelijk een huurauto nodig én ook deze is zeer goedkoop als men dit door vier kan splitsen.
Vier is een even getal, zodat er nooit één iemand uit de boot valt.
Ik ben een zeer gemakkelijk persoon op reis en maak op voorhand duidelijke afspraken en hou me eraan, zodat de reis vlot en aangenaam verloopt.
Je zou denken dat dit nog té vroeg is om hiervoor te zien maar da's niet het geval! Men moet alles bespreken. Vier mensen hbn meewillen/kunnen én een degelijke vlucht boeken. Gemiddeld is de vluchtprijs zo'n 900€ en momenteel zijn deze 700€, toch een aardig verschil nietwaar?!

hey Grace,

zelf ben ik er nog niet geweest, maar Puerto Rico spreekt me zeker aan! Ik heet Nathan, ben 42j en voel me ook niet zoals mijn leeftijd me voorstelt.
Ik moet dit plannen met mijn werk, maar dat moet wel lukken. Je hebt duidelijk al enig opzoekwerk gedaan en het is idd beter voor de portemonnee om de kosten te delen :)
Ik ben een trouwhartig persoon die graag de zaken vooraf goed bespreekt en ook moet de persoonlijkheden ook overeen komen.
Heb je al leuke mensen ontmoet om mee te gaan op reis?
Ik verneem het graag.
Fijne zondag verder
Groetjes
Nathan

Hi Nathan,
Er is een dame uit NL die meewil, maar die is me nog al wat ad passieve kant en iemand die ook es initiatief neemt en meezoekt is toch wel een must!
Alsook gaat mijn voorkeur naar op reis gaan met dames als ik mag eerlijk zijn.
(Een gebrek aan profielfoto is ook niet uitnodigend, als ik het je even mag meegeven).

Grtn

hey Grace,
bedankt voor je bericht en positieve feedback! Zelf ben ik hier nieuw en nog aan het zoeken hoe het beste werkt, maar een foto kan mss wel helpen, daar heb je gelijk in! :) Leuk dat je al iemand hebt gevonden en wens je een fijne reis toe! Begrijpelijk dat je niet al het gewicht op je schouders wilt, deelnemen is ook initiatief nemen ;) Veel succes daarmee!
En eerlijkheid en oprechtheid zijn belangrijk, dus dank je voor je opmerkingen, bij deze al toegepast.
Groetjes
Nathan

Hi Nathan,

Goed dat je je kenbaar maakt met foto, dat geeft toch iets v vertrouwen.
Ben jij v BE of NL?
Ik zoek nog steeds een 3e en 4e persoon.
Hoe zou jij dat zitten met 2 dames?
De dame van NL is ondertussen ook in actie geschoten en zoekt info op wat aangenaam is.
Grtn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan