Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Al op korte termijn naar Azië, Afrika of Z. Amerika! (tussen 4 jul / 16 aug)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xander88

New Member
Hey reisgenootje!

Ik zoek een gezellige partner (of meerdere partners) voor een avontuurlijke vakantie buiten Europa.

Even iets meer over mijzelf. Ik ben een jongen van 23 jaar oud, heb een opleiding tot piloot afgerond maar begin in September met een nieuwe studie. Ik hoef niet altijd alles van te voren precies uitgedacht te hebben en ben avontuurlijk ingesteld, dus als je daar mee om weet te gaan, of wanneer je zelf ook zo bent- moet je zeker wat laten horen!

Reisperiode: ongeveer 3 weken, ergens tussen 4 juli en 16 augustus.

Budget: ongeveer 1500 euro incl. vliegreis (streefbudget, aanpasbaar aan jouw wensen)

Wat ik zoek: iemand van ongeveer dezelfde leeftijd- minimaal HBO denkniveau en niet- rokend. Het wordt geen survivalvakantie, maar een beetje uithoudingsvermogen is prettig, want een all-inclusive hotel/strand vakantie gaat het ook niet worden. Gewoon een vakantie waarin we veel gaan zien en doen dus. Liefst reis ik met een vrouw, maar leuke man is natuurlijk ook geen enkel probleem.

Lijkt het je leuk om met mij op reis te gaan, laat dan even wat horen! Graag hoor ik meer over jou en over je ideeën.

Groetjes,

Xander

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...