Alicante in november

Discussie in 'Zuid-Europa' gestart door Jess87, 17 sep 2017.

1. Jess87

Jess87 New Member

Heeft er iemand ervaring met reizen in Spanje?
    Ik zoek in november naar Alicante te gaan en één of ander pension te boeken waar er nog andere personen verblijven die alleen op reis gaan.
    Hebben jullie tips qua verblijf daar? Mag ook regio Alicante zijn natuurlijk.

Voor de rest ben ik op zoek naar meer informatie of er in november daar nog wat te doen is. Is het dood in Alicante en omgeving in november of krijg ik mijn dagen (6) daar goed rond? Zijn er nog excursies te doen (boot-/zeilexcursies/andere excursies).

Alvast bedankt voor de reacties!

2. MyriamC

MyriamC New Member

Dood is het daar zeker niet. Begin november komen de overwinteraars massaal naar de Costa Blanca. Veel oude(re) mensen dus.
    Zeer mooi om te doen is de Palmeral in Elche. Alicante op zich is ook een gezellige stad, maar wel redelijk groot.
    Je zou ook met de trein naar Valencia kunnen. Is ongeveer anderhalf uur (enkel). Zeer, zeer mooie stad!

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie