Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

All in reisje begin september of last minute citytrip 14/08 tot 17/08

Status
Niet open voor verdere reacties.

Girl26

New Member
Hellowkes,

Iemand zin om in periode tussen 01/09 en 19/09 de zon op te zoeken??

Ik ben goedlachse spontane meid van 26jaar die er effe tussenuit wil om wat te relaxen:
Lekker eten , shoppen, zonnen en wat bezoeken zie ik allemaal zitten. Wel opzoek naar een goede hotelletje en liefst met vliegtuig dan zijn we er sneller en hebben we geen zorgen ( ale hoop ik met wat er de laatste gebeurd met de vliegers maar ale)

Daarnaast heb ik nog paar dagen vrij lang weekend van augustus en ben ik van plan paar daagjes naar Barcelona te trekken. Van 14/08 tot 18/08

Indien interesse laat van jullie horen indien er meerdere mensen interesse hebben ook goed maken we er een groepsreisje van!!

Tot hoors!

Groetjes

Als je even reageert, dan zouden we met een groepje kunnen gaan

Hello Girls, ik al eens gekeken had om bv een appartementje te huren omdat ik wat wil besparen op budget dit jaar :s, maar een betaalbare all in zou ik mss ook nog wel zien zitten, voor mij liefst eerste 2weken van september. enig idee waarheen?

hej girl 26 ik zoek ook iets op begin september en ben heel flexibel in wat waar hoe dus laat maar iets weten , op facebook kenneth adrn gr

Helaba iedereen!

Sorry was geraakte niet meer ingelogd en kreeg geen melding van jullie berichtjes maar is opgelost!

Met een groepje zou leuk zijn als jullie nog vrij zijn? Ik kan van 01/09 tot 18/09

Grtz

Hallo,

Ik wil ook zeer graag op een last minute vakantie naar de zon in de eerste week van september. Ik ben vrij van 30/08 tem 07/09.

Ik ben 28 jaar.

Ik vind het belangrijk dat er bij het hotel een boulevard is of een stadje zodat er toch wat afwisseling kan zijn naast zwemmen en relaxen.

Ik ga ook graag uit!

Groeten,

Julie

Hi, tevens interesse,,,, bij "single" reizen betaal je veel meer Dan met twee... Wie weet hier? Ik Ben 28 jaar en woon in Brugge

Mvg Stefaan

Hallo

Ik wil in september ook nog een reisje naar de zon maken. Zoek ook nog een reisgenoot....
Ben 31 jaar en alle opties staan open.

grtjs Katrien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...