all in vakantie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wim32

Member
Wie heeft zin in een all in vakantie, lekker genieten van het goede weer, stapje zetten, excursieke enz...
Periode van 8juli vertrek ergens???
Hopelijk vind ik nog iemand
Hoe meer volk hoe liever

gr

naar de zon en lekker genieten, lijkt me wel iets!!
mss turkijke, grieks eiland, mallorca, gran canarie, is mij eender, en ken je nog mensen ofzo?

gr

Mij zegt het wel wat.Vanwaar ben je?Ik heb hier al contact met een meisje die ook in groep wil gaan.Ik stel vast dat er veel geïnteresseerden zijn hier op diverse oproepen maar dat niemand de koppen bij elkaar steekt om er een mooie groepsreis van te maken.Dat is uiteindelijk toch waarvoor we allen hier zijn,toch?

Ben van eeklo, ken je datte?
is in oost vlaanderen tussen brugge en gent.
lijkt me inderdaad wel leuk als er meerdere mensen gaan e, in groep is altijd leuker, is altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen e :-)

gr

Hi Wim
Ik zou heel zeker kunnen meegaan, maar in september...zou het nog kunnen?
Groetjes
Gecko:smile:

Ik heb verlof van 7juli en dit voor drie weken, dus moet in die periode, dus september zal niet lukken denk ik hoor

gr

Hey,

ik ben ook geïnteresseerd :) Mijn verlof begint 21 juli, maar kan dit eventueel wel proberen te verzetten (doen ze normaal gezien niet zo moeilijk over)

groetjes

P.S.: ben bijna 27 en uit Antwerpen :)

Das een beetje laat de 24ste juli denk ik, is te zien natuurlijk hoe lang je wilt gaan en naar waar.
Ben binnenkort 33 en van o-vl eeklo om precies te zijn, voeg me anders toe op msn e
[email protected]

gr

all-in vakantie

Fijn als je iemand anders gevonden heb, want ik ben zo juist geïnformeerd:frown: dat ik in juli en augustus niet in aanmerking kom voor vrije dagen....tof !
Amuseer je !
Groetjes
Gecko

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan