Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wie heeft zin in een all in vakantie, lekker genieten van het goede weer, stapje zetten, excursieke enz...
Periode van 8juli vertrek ergens???
Hopelijk vind ik nog iemand
Hoe meer volk hoe liever
Mij zegt het wel wat.Vanwaar ben je?Ik heb hier al contact met een meisje die ook in groep wil gaan.Ik stel vast dat er veel geïnteresseerden zijn hier op diverse oproepen maar dat niemand de koppen bij elkaar steekt om er een mooie groepsreis van te maken.Dat is uiteindelijk toch waarvoor we allen hier zijn,toch?
Ben van eeklo, ken je datte?
is in oost vlaanderen tussen brugge en gent.
lijkt me inderdaad wel leuk als er meerdere mensen gaan e, in groep is altijd leuker, is altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen e
Das een beetje laat de 24ste juli denk ik, is te zien natuurlijk hoe lang je wilt gaan en naar waar.
Ben binnenkort 33 en van o-vl eeklo om precies te zijn, voeg me anders toe op msn e [email protected]
Fijn als je iemand anders gevonden heb, want ik ben zo juist geïnformeerd:frown: dat ik in juli en augustus niet in aanmerking kom voor vrije dagen....tof !
Amuseer je !
Groetjes
Gecko
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.