Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

All inclusive vakantie Turkije (Marmaris/Gümbet) eerste of tweede week van september

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wen91

New Member
Hey,

Ik ben een meisje van 23 en zou begin september nog graag een relax/feestvakantie doen in Marmaris. Mijn vriendinnen blijken nu op het laatste moment niet meer te kunnen en ik zou het super jammer vinden moest ik niet meer kunnen gaan. Dus moest er een meisje rond mijn leeftijd ook zin hebben in een vakantie vol zon, zee, strand, cocktails & feestjes..laat maar iets weten!

Groetjes Wendy!

Hey,

Is 28 jaar te oud voor je?
Ik zou graag nog een all in weekje naar de zon gaan de eerste week van september.
Ben vrij van 30/08 tem 07/09.

Groeten,

Julie

Hey,
Ik ben 22 jaar, het volledige concept en idee om zo'n reis te beleven spreekt mij enorm aan.
Mijn verlof valt (toevallig) ook op de eerste twee weken van september.

Hopelijk ben ik niet te laat!
Veel groetjes en gezwaai, hopelijk tot ziens!

Evelyn Maertens

Hallo,

Ik Ben van Brugge afkomstig en Ben 28 jaar. Ben ook nog op Zoek Naar een leuke reis ergens in september, de zon spreekt me in ieder geval Aan, alsook Turkije. Ik Ben met verlof tem 17/09

Grts

Stefaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...