Booking.com

All-inclusive wellness vakantie tussen 26-08 en 08-09. Data zijn bespreekbaar

Bernice

New Member
In 2019 heb ik behoefte aan een aldults only vakantie, wie gaat er mee? Ik heb een druk en enerverend jaar achter de rug, dus ik heb nu even behoefte aan wat welness en ontspanning. Liefst tussen 26 september en 8 september, maar andere data zijn bespreekbaar. Wat wil ik: zon, zee, strand, (window)shoppen en genieten van de locale gerechten. Ik denk aan Spanje, Portugal, Griekenland, Kroatië, of die regio.

Ik hou van rondreizen met de auto, fiets of scooter, boottochten, eilandhoppen, als er maar water in de buurt is :cool: . Een weekje wellness of cultuursnuiven vind ik ook echt heerlijk. Ik ben dol op cocktails en terrasjes pakken, maar niet op (uitbundige) feesten; ik heb een vrij rustig karakter.

Ik word binnenkort 39, en ga het liefst op reis met een leeftijdgenoot, dus tussen de 35-45.

Annelies90

Member
Hey Bernice , ik ben 28 jaar en ik ben naar hetzelfde op zoek. Dus ik weet niet of de leeftijd echt uitmaakt voor jou?
Laat maar iets horen!

Groetjes

Bernice

New Member
Hi, leeftijd maakt niet heel erg uit hoor :), meer gelijkgestemden (als dat een woord is, lol). Woon je toevallig in de buurt van Den Haag?

Annelies90

Member
Hey , nee ik ben van Limburg (België). Maar ik ben wel bereid om tot in Nederland (Maastricht ?) Of ergens anders te komen als je eens wil afspreken ? Of hoe zie jij het? 😀😃

Bernice

New Member
Ik heb toevallig morgen een afspraak in Utrecht met iemand, maar dat is niet erg in de buurt. Misschien dit weekend als het mooi weer is afspreken in Maastricht? Terrasje pakken?

Bernice

New Member
Hi Annelies, wanneer wilde je afspreken? Is Eindhoven misschien ook een optie voor jou?

Marga45

Member
Hi Bernice, jouw reisplannen, data, activiteiten komen overeen met de mijne :). Ik heb je een pm verstuurd!

Annelies90

Member
Hey Bernice

Ik kan morgen jammer genoeg niet. Ik moet werken! Maar Marga wil mss ook mee.
Mss een WhatsApp groep aanmaken om te communiceren? Groetjes

Marga45

Member
Goed plan!
Annelies reageerde ook op mijn oproep en ik heb Bernice ook benaderd dus met deze "drieluik" en overeenkomsten kan er wellicht iets opgestart worden (?) als Bernice het ook goed vindt :)

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan